Artikkelista: Verkkokauppaan vaikka joka päivä

Kommentit (13)

Vierailija

Olen ostanut lastentarvikkeita saksalaisista verkkokaupoista. Tilasin esimerkiksi Quinnyn Speedi rattaat lämpöpussilla ja sekä toisella kertaa Maxi Cosin turvakaukalon telakalla. Palvelu oli nopeaa, tuotteet tuli kotiovelle ja säästin molemmissa ostoksissa 200 € suomen hintoihin verrattuna. Ulkomaanmatkat järjestän myös itse ostamalla lennot ja majoituksen netin kautta. Se tulee halvemmaksi kuin pakettimatkat ja saa reissata rauhassa omaan tahtiin.

Vierailija

Käytän paljon nettikauppoja, sekä kotimaisia että ulkolaisia. Olen tilannut vaatteiden lisäksi koruja, meikkejä, kirjoja, pyöräilytarvikkeita, elektroniikka sekä pelejä, elokuvia ja musiikkia. Kaikki on aina toiminut oikein hyvin. Esim. laredoute.fr, adlibris.com, cdwow.com. Viimeisin löytöni on kotimainen misura.fi.

Vierailija

Itse olen käyttänyt www.viaddress.com:ia muutaman kuukauden Jenkkilästä ostettujen tavaroiden toimitukseen, ja olen aika tyytyväinen. Ostelen yleensä Amazonista tai eBaysta.

www.viadress.com rekisteröinti on ilmaista. Sieltä saa oman USA-osoitteen, jota voi sitten käyttää jenkkiläisissä kaupoissa shoppailuun, ja sitten Viaddress postittaa paketin Suomeen.

Mikäli myyjä ei kelpuuta kansainvälisiä luottokortteja, Viadress voi maksaa tuotteen ja postittaa sen sitten. Tästä ei kerry mitään mitään lisäkuluja, pelkät postimaksut.

Vierailija

Tilaan todella paljon pienistä nettikaupoista. Pääasiassa lapsille leluja ja vaatteita, mutta myös miehelle ja itselle on jotain kivaa aina löytynyt. Suosin pieniä siksi, että niissä toimii todella hyvin asiakaspalvelut sekä ainakin minun suosikeissa postikulut ovat asiakasystävälliset. Vaihdot toimivat, maksutapoja on monia. Ulkomailta en ole vielä uskaltanut tilata, siellä kun aletaan pelaamaan VISAlla ja sitten herkästi sortuu siihen että tilailee liikaa. Omia suosikkejani ovat Anskun Nettivaate, Lastenvaateputiikki Metkula, Lasten Metsola.

Vierailija

Huomasin juuri itsekin, kuinka paljon verkkokauppoja tulee nykyään käytettyä. Ostaminen on vain klikkauksen päässä, mutta en silti tunne viilliintyväni verkkokaupoissa. Enimmäkseen käytän suomalaisten verkkokauppojen palveluita ja olen ollut niihin tähän asti tyytyväinen. Saan mitä tilaan, toimitukset ovat nopeita ja palautuksetkin hoituisivat, jos niin haluaisin. Netistä ostan enimmäkseen korutarvikkeita, joskus myös vaatteita, musiikkia, kirjoja...

Vierailija

Kyllähän verkkokaupasta ostaminen on helppoa tänä päivänä. Ostin jonkin aikaa sitten isännälle lahjaksi nahkaisen passin suojakotelon matkatavara.net verkkokaupasta.. Eipähän sitten passi hajoa tai huku niin helposti kun lähdetään taas koko perheen voimalla jonnekin lämpimään.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat