Botox-hermomyrkkyä !

Vierailija

Ottaisitko botoxia?
Artikkeli sai minut toisaalta vihaiseksi ja myös hämmentyneeksi! Kuulun sairauteni vuoksi niihin ihmisiin jotka joutuvat ottamaan boxia kolmen kuukauden välein,on aivan pakko muuten en pärjää jokapäiväisessä elämässäni.Toiset ottavat tätä hermomyrkkyä muutaman rypyn tähden,onhan se kauheaa jos suupieleen ilmestyy yksi ryppy..no rahalla saa,ei kuitenkaan ikuista kauneutta koko ajan on otettava lisää ja lisää.
Kuinka voi olla mahdollista että siellä tiedetään sivuvaikutuksista enemmän kuin me joiden on otettava botoxia jatkuvasti selviytyäksemme arjesta.Miksi pitää ihannoida rypyttömiä kasvoja rypyt kuuluvat elämään
joka tapauksessa kaikki vanhenemme,mikä siinä on niin vaikeaa?Vanheta voi ihan kauniisti,naururypyt kuuluvat asiaan,sisäisesti tunnemme oman itsemme,olemme ihmisiä...emme mitään rypyttömiä ja kiristettyjä olentoja.Minä sairastava olen onnellinen että on olemassa lääke,myrkky joka antaa minulle helpotusta jatkuviin kipuihini Botox!

Kommentit (2)

Vierailija

Hinnalla millä hyvänsä?!
Luin itsekin ko. artikkelin ja en oikein ymmärtänyt sen tarkoitusta.Oliko se mainokseks(botuliinille=kauppanimi Botox)i,vai oikeasti keskustelun/ajattelun aiheeksi tarkoitettu..
Olen itsekin niitä,joilla on neurologinen sairaus dystonia ja sen "tavallista" vaikeampi muoto.
Myös minulle käytettiin yhtenä hoitomuotona botuliinipistoksia,mutta ne lopetettiin 5 vuotta sitten,kun alkoi ilmetä lihaksien surkastumista.
Ottaisivatko nuoret naiset ko. "ainetta" jos tietäsivät siitä riittävästi?

Vierailija

Kulun myös itse niihin joilla on parantumaton sairaus joka vaatii tätä hermomyrkkyä kolmen kuukauden välein kaulan ja niskan syviin lihaksiin pistettynä. Ilman sitä en ole toimintakuntoinen.
Mietin miltä nämä nuoret turhamaiset naiset näyttävät 50 vuotiaina kun kasvot ovat veltostuneet niin että posket roikkuvat kaulassa Botoxin vaikutuksesta.

Itse olen saanut mahtavan "kalkkunanheltan" juuri Botoxin ansiosta.
Valitettavasti joudun elämään helttani kanssa lopun elämääni ja heltta senkun isonee ja veltostuu entisestään jokaisen pistoskuurin jälkeen. Toinen vaihtoehto on ihan sietämättömät kivut ja pään vääntyminen kiinni olkapäähän.
Joten otan Botoxini ja kannan helttani mielummin kun kuljen "pää kainalossa".

Säälittää ne nuoret ihmiset jotka pitävät botoxia harmittomana ja mukavana tapana päästä eroon pienistä juonteista ja rypyistä. Jossain vaiheessa totuus iskee lujaa vastaan.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat