Artikkelista: Laihdu vaatteilla

Kommentit (7)

Vierailija

Täällä susirajalla XL-naisille ei millään tahdo löytyä vaatteita. Kotikaupunkini "Isojen tyttöjen" liikekin kauppaa ylihintaisia ja heikkolaatuisia vaatteita, joissa hihat ja lahkeet ovat minulle liian lyhyitä. Ainoa pelastukseni on ollut tähän saakka postimyynti, Ellokselta ja Hobby Hallista tekee joskus löytöjä. Nyt kotikaupunkiini on rantautunut KappÁhl, ja olen shoppaillut siellä sydämeni kyllyydestä:-) Ihanaa päästä sovittamaan vaatteita ENNEN ostamista!

Vierailija

Kirjoita tähän kommenttisi Keski-Suomessa sijaitsevassa Karstulassa on aivan ihana vaateputiikki nimeltään Matti ja Maija. Sieltä löytyy mukavia ja muodikkaita vaatteita jokaiseen kokoon. Lisäksi myyjät ovat superihania. ..joka kerta kun käyn täällä löytyy, kassillinen tai pari ,kivoja vaatteita :) Kiitos Reetalle ja Lealle <3

Vierailija

Seppälä, Lindex, H&M, KappAhl, näistä kaikista tietysti saa, mutta onglemina tylsyys ja huono laatu. Helsingin Stockalta sai pari vuotta sitten, mutta nyt siellä on sissänosatajan joku mustista ja mummomaisista vaatteista pitävä henkilö. Tämä on harmi, sillä käsittääkseni Stockalla myynnissä olevissa Samoon-merkkisissa vaatteissa on ajoittain kivojakin malleja. Postimyynnissä on Peter Hahn, joka on melko kallis, mutta sieltä olen ostanut erityisesti neuleita. Helsingissä Kämp Galleriassa on Marina Rinaldi, joka on kallis ja hieman tanttamainen, mutta sieltä ajoittain löytyy kivojakin vaatteita ja perusvaatteen ollessa kyseessä voi tietysti vähän investoidakin. New Yorkista löytyi paremmin vaatteita ja erityisesti Lane Bryant-nimisen ketjun liikkeistä. Niiden ongelma on suomalaisten halpisketjujen laatu, mutta mallit oli paljon nuorekkaampia, kuin mitä olen Suomesta mistään löytänyt. Myös erityisesti Macy´s-tavaratalon xl-osastolta löytyi kivasti vaatteita, erityisesti mainittakoon juhlamekot ja muutamat designer vaatteetkin. Kuulisin mielelläni muita vaihtoehtoja!!! Myös jos tiedät esim hyviä ketjuja esim pohjoismaiden alueella?

Vierailija

Mainoksen orjana kävin just kattomassa bubbleroom.fi:stä, siellä bubbleroom-brändin vaatteista löytyy kokoja 48-50 kokoon saakka, ihan kivoja ja nuorekkaitakin löytyy.

Vierailija

Tampereella on Tullintorilla pitkien naisten vaateliike, jossa koot eivät varmasti lopu kesken. Heillä on lisäksi kivoja kenkiä naisille ja miehille ja koot ovat tosi isoja! Kannattaa käväistä Spesiaalikoot liikkeessä, jos asioit Tampereella.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat