Artikkelista: Alastonkalenteri ajaa hyvää asiaa

Kommentit (9)

Vierailija

Mun mielestä tämä on tosi mautonta. Itse en omalle seinälläni laittaisi tuollaista paljasta lihaa. Ihmettelen, eikö mitään muuta aihetta löytynyt.

Vierailija

Täytyy olla omien korvien välissä vikaa, jos tosta tulee eläimiin sekaantuminen mieleen. Hienoa, että ei-niin-mallimittaiset naiset uskaltaa laittaa itsensä likoon hyvän asian puolesta!

Vierailija

Harvalla on rohkeutta antaa koti kodittomalle koiralle. Harvalla on kanttia laittaa itsensä likoon hyvän asian puolesta. Niinpä vaan löytyi rohkea nainen joka kuukaudelle ja kansikuvaan, nainen jolla oli rohkeutta tehdä nuo molemmat :)

Vierailija

En tiedä mitä te teette eläimienne kanssa, mutta minulle ei kyllä tulisi mieleenkään olla niiden kanssa alasti vääntelemässä.. Kukin tyylillään, mikäs siinä jos tykkää.

Vierailija

kummatkin kalenterit on hienoja! En ymmärrä miksi aina pitää mollata, jos joku viitsii tehdä jotakin hyvän asian puolesta, oli sitten nelikymppinen tavallinen nainen tai kolmekymppinen brankkari? Kuinka monella normaali vartaloisella suomalaisella naisella oikeasti olisi pokkaa tuollaiseen? Hatun nosto brankkareille ja galgon omistajille!

Vierailija

Kalentereita voi ostaa yksittäin pelastuslaitoksen keskuspelastusaseman valvomosta Kalliosta. Osoite Agricolankatu 15.
Yli 10 kappaleen tilaukset (valitettavasti emme voi toimittaa pienempiä tilausmääriä) voidaan toimittaa postiennakolla, joten kerää ystävistäsi porukka kasaan ja tilatkaa kalenterit yhdessä. Lähetä tilauksesi osoitteeseen: stadin.brankkari@gmail.com ja laita viestiin nimesi, osoitteesi ja haluamasi kappalemäärä. Tilauksen hintaan lisätään painon mukaan määräytyvä postiennakkomaksu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat