Kommentit (3)

Vierailija

Jotenkin kyllästyttää tämä jatkuva homojen ja lesbojen ulostulo...

Miehen ja naisen välinen parisuhde, joka ainakin aiemmin oli NORMAALIA, on nykyjään altavastaajan osassa.

Kaunis nainen tuo Saara ja lisäksi nuori vielä. Onkohan tämä väiaikainen kokeilu tai itsensä etsimis-löytämis-prosessi parisuhteen saralla javoi päättyä ihan miten vain vielä..?????

Vierailija

Kun päästäisiin siihen ettei ihmistä määriteltäisi seksuaalisuuden kautta niin hyvä olisi.

Varmasti Saara on onnellinen ja helpottunut ja lukijoitakin ehkä kiinnostaa, mutta vähitellen voisi jo siirtyä elämään elämää ja uraa ilman yksityisasioiden jatkuvaa esille tuomista.

Yks lepakko-neiti

Miten niin vain jokin kokeilu tuo Saara Aallon suhde toisen naisen kanssa? Asuvat yhdessä omassa talossa ja nyt on mennyt kihloihinkin tämän naispuolisen kumppaninsa kanssa. Jotkut ihmiset ovat aina sitä mieltä, että jos nainen tai mies ja varsinkin nainen kertoo olevansa suhteessa omansukupuolensa edustajan kanssa se on muka joku kokeilu, varsinkin, jos on joskus aiemmin ollut yhdessä vastakkaisen sukupuolen edustajan kanssa. Eikö ihminen voi rakastaa ihmistä, oli hän sitten mies tai nainen? Minua myös ihmetyttää miksi joitakin ihmisiä ärsyttää homo-ja biseksuaalien kaapista tulo. Mitä arsyttvää siinä on? Minusta ainakin on hienoa, että ihminen, joka on homo-tai biseksuaali uskaltaa kertoa siitä muille. Se voi antaa rohkaisevan esimerkin ja toivoa sille, joka vielä pähkäilee sen kanssa uskaltaako itse tulla kaapista. Minä ainakin saan siitä toivoa ja voimaa itselleni, kun tiedän että tuokin on samanlainen kuin minä ja että minullakin on mahdollisuuksia elää elämääni sellaisena kuin olen ja saada vielä rakkautta ja rakastaa. Että eikö se ole hienoa? Minusta on.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat