Kommentit (5)

Vierailija

Nyt naurattaa.. Feminismi menee kyllä pikkusen yli siinä vaiheessa kun alusvaatteilla ei haluta miellyttää esim omaa miestä!? Ymmärrän toisaalta sen että miehet ovat pihalla naisten suhteen koska rehellisesti puhuen, jotkut feminismin lieveilmiöt eivät ole mitään muuta kuin miesvihaa!

Saan näin sanoa koska olen nainen ja jossain määrin feministi, joskin enemmän equalisti. Yksi syy mummopöksyjen suosioon saattaa olla myös se että ihmiset ovat entistä lihavampia joten ei kai lihavalle nyt edes stringit mahdu päälle uskoisin? 

Vierailija

Nyt naurattaa.. Feminismi menee kyllä pikkusen yli siinä vaiheessa kun alusvaatteilla ei haluta miellyttää esim omaa miestä!? Ymmärrän toisaalta sen että miehet ovat pihalla naisten suhteen koska rehellisesti puhuen, jotkut feminismin lieveilmiöt eivät ole mitään muuta kuin miesvihaa!

Saan näin sanoa koska olen nainen ja jossain määrin feministi, joskin enemmän equalisti. Yksi syy mummopöksyjen suosioon saattaa olla myös se että ihmiset ovat entistä lihavampia joten ei kai lihavalle nyt edes stringit mahdu päälle uskoisin? 

Vierailija

Otsikon luettuani minulla löi hetken aikaa tyhjää. Näin mummoikäisenä minulle tuli mummonpöksyistä nimittäin mieleen punttihousut, joita oma mummoni ja äitinikin vanhemmiten käyttivät. Itse en niinkään ole ihmetellyt stringejä, mutta esim. tiukkojen farkkujen alla sellaiset matalavyötäröiset bikinialkkarit eivät kylläkään ole hyvät, sillä niistä tulee hoikemmallekin ylimääräisiä makkaroita lantiolle. Olen myös ihmetellyt, kun usein näkee valkoisten pitkienhousujen alla kirjavia tai muuten kuviollisia pikkareita, jotka näkyvät läpi. Onko se nyt muotia, kuten housunvyötärön yläpuolella näkyvät pikkarit tai rintsikat, joita ei yritetäkään peittää? Itse olen kyllä sitä mieltä, että vaikka olisi kuinka kauniit alusvaatteet tahansa, niin ne kuitenkin ovat alusvaatteita ja niiden pitäisi olla päällysvaatteiden alla!

Vierailija

Stringit ovat pääosin arkeen tarkoitettu. Urheilevana miehenä käytän niitä trikoiden kanssa. Ei stringejä huomaa ja trikoiden kanssa hyvät. En mieti mitään seksikkyysjuttuja, jos niitä käytän ja naiset varmasti yhtä vähän. 

Mummot ovat naisilla aina hyvät kunhan eivät ole ruskean väriset.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat