Kommentit (5)

Vierailija

Sitä samaa ihmettelin, että onpa innoissaan naimisiin menostaan, kun koko Euroopalle pitää kertoa. Tuli vain mieleen ne liikuttavat rivikansalaiset, jotka vaikkapa radion katugallupin yhteydessä kiirehtivät kysymään, "saako lähettää tervieisiä." 

Ja miksi se hirveä huitominen ja räpyttely? Siinä kyllä voitti toiset avo-naiset enemmän kuin rinnan mitalla.

Vierailija

Krista on hiton hyvä esiintyjä..en kyllä ymmärrä miksi pitää yllä ding dong mainetta hänestä  olisi niin paljon muuhunkin esim..teatterin lavalle ..musikaaleihin ..ym..!Itse olin positiivisesti yllättynyt Kristan taidoista  TT ohjelmassa..tykästyin todella paljon...tänne vain Itä-Suomeen keikalle täällä hän pärjäisi:)! olemme vilkkaita  ja iloisia  Krista otettisiin vastaan ilolla..Krista on myös kaunis näin naisena täytyy todeta ...Mie tykkään..

Vierailija

Ei täällä mörökölli Suomessa noin positiivista laulajaa edes ole kuin Krista. Keljuttaako suomalaisia kun suurin osa olemme itse surumielisiä mietiskelijöitä.Siispä hyvä Krista pidä vaan aina tuo iloinen ja positiivinen asenteesi!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat