hämmentynyt

Vierailija

Kärsin jatkuvasta väsymyksestä. Olen puhunut asiasta lääkärissä, kysynyt testejä jne. he puhuvat miten se ja se maksaa ja miten paljon maksaa ettei siihen pääse. Lääkäri ehdottaa heti masennus testiä jne. Minusta itsestä¨ni tuntuu että oireeni mitätöidään, jatkuvat lihaskivut jne. painetaan villaisella ja kuitataan heti masennuksella koska silloin ei tarvitse etsiä syytä siihen miksi minua jatkuvasti väsyttää. Väsymys tietenkin välillä masentaa, mutta en koe olevani varsinaisesti masentunut tai väsynyt siksi. Jokin muu on vialla , muttei lääkärit halua kuulla tai tutkia asiaa.

Kommentit (3)

Vierailija

Olen huomannut saman että lääkärit tekee diagnoosejaan ihan itse, hutkii ennen kuin edes tutkiii. Pyydä eri lääkäri, ehkä joku jopa osaa jotain. Lääkärit leikkivät ihmisten hengellä.

Vierailija

On mahdollista että sulla on kilpirauhasen vajaatoiminta. Vaadi, että sulta otetaan verikokeissa kilpirauhasarvot, ei oo kallis tutkimus. Kilpirauhasen vajaatoiminta voi aiheuttaa voimakastakin väsymystä ja lihaskipuja. Sillä voi olla myös runsaasti muita oireita, mutta se on hyvin yksilöllistä. Kuitenkin väsymys on aika oleellinen oire. Se ei oo tavallaan vakava sairaus mutta jatkuva lääkitys on välttämätön, se ei itestään parane. Siihen tarvii tyroksiini-lääkityksen. Lue lisää http://www.kilpirauhasliitto.fi/vajaa.htm Ois käsittämätöntä jos lääkäri ei suostuis laittaa sua verikokeisiin. Ajanvarausta tehtäessä hoitaja voisi yhtä hyvin ilmoittaa, että ihan sama mitä sairastat mutta ei kannata tulla koska et kuitenkaan saa hoitoa. Terveyskeskukset vois lakkauttaa kokonaan jos tää on tämmöstä..

Vierailija

Minulla oli vastaavanlainen tilanne. Kyseessä oli kilpirauhasen vajaatoiminta. Vaivaa hoidetaan Thyroxin nimisellä lääkkeellä. Pyydä lääkäriltä labralähete kilpirauhastutkimukseen. terv. daisy

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat