Rinna Paatsosta

Vierailija

Kiinnitikö kukaan muu huomiota yh-äiti Rinna Paatson tinkimättömyyteen viikottaisista kalsarikänneistään, jotka ainakin esimerkkiviikolla tarkoittivat pulloa kuohuviiniä ja 21 eurolla siideriä (8 pulloa?)? Seuraavana päivänä ex-mies toi kaljaa kaupasta ja lauantai kului siinä.

Kommentit (8)

Vierailija

Minä kiinnitin ja hämmästelin!
Kyllä alkoholi olisi ensimmäinen asia, josta tinkisin taloudellisen ahdingon edessä.
Olemme puolisoni kanssa molemmat ansiotyössä ja taloutemme vakaa, mutta emme siltikään kuluta joka viikko moista summaa kaljaan, sidukkaan tai viiniin. Juhlat ovat asia erikseen.

Vierailija

Samoin kiinnitin minä! Ihmettelin asiaa kanssa. Rahaa säästyisi jos jättäisi "kalsarikännin" väliin, silläkin rahalla lyhentäisi kaverilainaa. Minkälaisen alkoholin käyttömallin tytär oppiikaan???

Vierailija

Ei ole tarkoitus jeesustella, mutta kyllä sai omankin ihon kananlihalle se Rinna Paatson tilitys "voi kun on tiukkaa, äiti ja työttömänä, mutta kalsiksista en luovu". Huhhuh!! ensimmäinen reaktio oli, että jos on äidillä taloudellisesti niin tiukkaa, ostaisi vaikka tytölle jotain mieluummin kun sitä Fresitaa. Ja kannattaako sitä kalsisten ihanuutta ainakaan lehdessä toitottaa - ei varmaan paranna kauheasti työllistymismahdollisuuksia. Kaikki julkisuus ei nimittäin todellakaan ole hyvää julkisuutta..Paatso "ongelmineen" ei tuon haastattelun kautta saanut paljoakaan edes sympatiapisteitä.

Vierailija

Jeesustella en minäkään halunnut, kun tuon toisen viestin tänne laitoin, mutta tosiaankin taloudellisen ahdingon edessä on pakko tinkiä alkoholista, tupakasta jne.
Uskoakseni Rinna Paatso halusi näyttelijän tavoin herättää huomiota räväkällä ja turhankin totuudenmukaisella arkikuvauksellaan, mutta toivottavasti hän itsekin herää ongelmansa edessä. Sillä ongelmasta on kyse, jos ajatus kalsarikännien väliinjäämisestä ahdistaa.

Vierailija

Ja minä kun ajattelin, että minä' olen ainoa, jota kauhistutti pienen tytön kohtalo Rinna-äidin kännätessä joka viikko ja ilmeisesti lapsen nähden. Ja ex-mies toi lisää, taasko lapsen nähden? Ei ihme, ettei Suomen lapsilla mene hyvin. Ja onneksi löytyi lapselle vanhat kengät varastosta... En ottaisi työhön tuollaista äitiä! En edeslapsetonta sinkkuna olevaa viikkokännäriä! Oliskohan peiliin katsomisen paikka, Rinna!

Vierailija

Just. Sitten kun tytär on murrosiässä ja ahdistunut tai masentunut, Rinna syyttää yhteiskuntaa, työttömyyttä, koulua, opettajia, tms. tytön oireista, eikä näe yhteyttä alkoholistiäidin ja isän kanssa vietettyyn lapsuuteen ja nuoruuteen. Toivottavasti tytär saa paremman elämänmallin jostain muualta, vaikkapa mummoltaan ja vaariltaan tai kummeiltaan. Vaarallisilla vesillä ollaan. Ja miten oli lapsen ulkoilut ja ruokailut järjestetty viikonlopun aikana, kalsareilla kun ei oikein passais mennä ulos. Voi voi, sääliksi käy!

Vierailija
Vierailija

Ei ole tarkoitus jeesustella, mutta kyllä sai omankin ihon kananlihalle se Rinna Paatson tilitys "voi kun on tiukkaa, äiti ja työttömänä, mutta kalsiksista en luovu". Huhhuh!! ensimmäinen reaktio oli, että jos on äidillä taloudellisesti niin tiukkaa, ostaisi vaikka tytölle jotain mieluummin kun sitä Fresitaa. Ja kannattaako sitä kalsisten ihanuutta ainakaan lehdessä toitottaa - ei varmaan paranna kauheasti työllistymismahdollisuuksia. Kaikki julkisuus ei nimittäin todellakaan ole hyvää julkisuutta..Paatso "ongelmineen" ei tuon haastattelun kautta saanut paljoakaan edes sympatiapisteitä.

Jösses.  Rinna Paatso oli aamutvssä 11.2.15 MTV.

Ei ihme ettei rooleja, hirmuinen plösö, ihan kuin vanha eukko läskileukoineen ja pömppövatsoineen....

Taitaapi kuppi maistua???

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat