Artikkelista: Kauneusleikkaukseen nyt!

Kommentit (5)

Vierailija

"koska naama peilissä ei näyttänyt siltä, mitä halusin" tästä lauseesta kauhistuin. Olen 68-vuotias ja noin 3 v. sitten huomattavasti minu nuorempi mies sanoi että "olet viehättävä nainen", ei mikään duunari tämä mies. Täytettyäni 60-v olen saanut eniten kohteliasuuksia ulkonäöstäni (muistaakseni). Naistyötoveri sanoi "toi Ulla on oikeastaan aika nätti" Olen 152 cm ja hieman ylipainoinen ja iloinen. Ei tule mieleenkään mennä leikkauksiin. Uskon karismaan ja iloisuuteen. Olen saanut elämältä enemmän kuin olen koskaan uskaltanut toivoa. Markkinointi ja apuri mainonta osaavat manipuloida ihmisiä niin että ihmiset uskovat joutaviin asioihin ihan liian helposti.

Vierailija

Minua kiinnostaisi tietää missä toimitusjohtaja 54 kävi faceliftissä. Harkitsen itse vastaavaa operaatiota, sillä haluan väsyneen ilmeen pois. Mieli on iloinen ja reipas, mutta kasvot eivät.

Vierailija

Perin roikkuvat silmäluomet ja siitä syystä ripset painoi silmiäni. Säästin rahat ja kävin 38-vuotiaana silmäluomileikkauksessa ja en ole päiväänkään katutunut ;)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat