Haluan High Flyeriksi

Seuraa 
Liittynyt21.5.2015

Tänä iltana mietin elämääni metaforista toivekaivoa, ja rohkenen paljastaa haluni näin anonyymisti....

- Haluan saada erään miehen haittaamasta elämääni. Olemme tavanneet vain 3 kertaa vuoden aikana, ja ketään hänenlaistaan tuskin löytyy. Yllättävän ensitapaamisen jälkeen tajusin että "tässähän tämä mies olisi minulle ollut ja päästin hänet noin vain menemään!". Koska juttu valitettavasti lässähti hänen puoleltaan enkä kestä menettämisen tappiota ihmisestä jollaista löytyy vain yksi miljardista (olisitte varmasti samaa mieltä kanssani!), laitan asian mieluummin syrjään. Koska poen jatkuvaa kaipuuta sekä olen lapsellisen taikauskoinen, mies palaa ajatuksiini joka päivä. Joka toisena päivänä olen varma että hän yhtäkkiä kiinnostuu minusta vaikka viimeisimmät kommunikaation rippeet ovat olleet kaikkea muuta kuin lupaavia. Viime tapaaminen oli Marraskuussa 2009 hänen aloitteestaan, joten juttu on minun mittakaavassani hyvinkin tuore.

- Haluan että yhtiö(t) joihin lähden mukaan tuottavat miljardien eurojen/dollareiden tuoton omistajilleen, minä mukaanluettuna. Rakastan rahaa koska se antaa vapautta eikä sitä nuorempana ollut lainkaan, joten joku 10-200 milj. euron henkilökohtainen netto-omaisuus poistanee traumat. En pröystäile, ja lahjoittaisin toki säätiötoimintaan osan potista. Palkkatyö? Forget about it!

- Haluan saada eräässä ulkomaalaisessa huippuyliopistossa edes pari kurssia tehtyä valmiiksi oman itsetunnon ja muodollisen tunnustuksen vuoksi (ja ilman viisumiongelmia) heti ensi vuoden alusta, ja päästä kokemaan stimuloivaa yliopisto-elämää jonka kokonaan missasin silloin kun se olisi pitänyt kokea.

- Haluan saada pitkäjänteisyyttä elämääni. Idearikkauteni on hyvä asia, mutta ilman asioiden vientiä loppuun en voi olla edes tähdenlento. Laitan alulle kirjoittamisprojekteja, harrastan laulujen/runojen tekemistä, ja pidän esiintymisestä kohtuumuodossa, joten olisi kiva saada jokin tuotos ulos suureen tietoisuuteen.

- Haluan saada seksiä elämääni. Olen 23, enkä harrastanut seksiä yli 5 kuukauteen. Olen liian laiska siihen että lähtisin petipuuhiin tuntemattoman ja semi-kivan ääliön kanssa. Kuuma ja tulinen romanssi olisi paikallaan tuomaan minut elämän makuun ruuan mässäämisen sijaan.

- Haluan taas näyttää hyvältä ja pitää ulkonäköni kunnossa ongelmitta, etenkin kun kyse on painostani. Vaikka en vielä ole ryhävalas, ei kroppani kestä enää edustusvaatteita, valokuvissa posket ovat pelottavan pyöreät, eikä olokaan ole itsevarma. Koon 34 look katosi sitten vuoden 2008. Laiskuus, motivaation puute ja syömiseen turvautuminen epävarmoina aikoina ovat pitäneet liian kauan jöötä.

- Haluan löytää samanhenkisiä, kunnianhimoisia ja hauskan räväköitä tyttöystäviä tyyliin Sex and The City. Liiallinen paikasta toiseen muuttaminen ja kaikkien vanhojen kavereiden avioituminen ja muuttaminen ovat hiivuttaneet kaveripiirin. En opiskele enkä käy säännöllisissä töissä, ja tuntuu ahdistavalta tunkea vaikka baarissa muiden bileisiin. En sillä että tunkisinkaan, koska ainakaan Helsingissä liikkuessa tapaa vain ankeita siideriä vetäviä sairaanhoitajia ilman mitään sen jännempää draivia elämässä. Ei, en halua keskiluokkaista elämää enkä jaksa teeskennellä olevani kiinnostunut vaikka olisin kuinka yksin.

- Haluan että saan syystä tai toisesta perhosia vatsaani. Tyyli saa olla vapaa, sillä olen unohtanut miltä oikea eläminen tuntuu.

Ugh, olen puhunut.

Kommentit (0)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat