MIKAEL JÄMSÄNEN

Vierailija

Se Mikael Jämsänen-ketju sit poistettiin koska ei ole enää täällä...

http://www.menaiset.fi/forum/ihmiset/818-MIKAEL-JAMSANEN.html

MIKSI se poistettiin?

No siksi kun joku ko ketjuun kirjoittanut sohaisi kunnolla muurahaispesään!!

Onneksi mä ehdin kopsata sen.... Ja tietty myös sen osoitteen. Ihan varooksi. Olen mielenkiinnolla seuranut
juttua ja sitä se tarvitseekin ....

Sivut

Kommentit (62)

Vierailija

Eikö olisi ollut mahdollista postaa vain ne ylilyönti viestit. Aihehan on mitä mielenkiintoisin ja ajankohtainen, koska juuri Mikael Jämsäsen ansiosta eduskunta tulee muuttamaan syksyllä isyyslakia tämän vuosituhannen tasolle. M J on uranuurtaja taistelussaan oikeuksistaan olla isä omalle biologiselle tyttärelleen.

Vierailija

Mietin ihan samaa kuin toi edellinenkin kirjoittaja!! En ole aikaisemmin tänne kommentoinut mutta se ketjun poistaminen harmitti minuakin joten siksi laitoin viestin.

Ja tämän laitan tähän ihan "puhuessani" yleisellä tasolla: Ylilyönniltä tuntuvakin viesti on aiheellinen silloin kun se on totta ja joku kirjoittaa asioista niiden oikeilla nimillä!! Totuus vaan ei pala tulessakaan...

Vierailija

Olipa ISO pettymys minullekin että se oikeesti kiinnostava ketju on poistettu:(

Tehkää sit edes juttu MeNaisiin Mikaelista!!

Tv Äiti joka taitaa katkaista MN-tilauksen!

Vierailija

Tuonne edelle joku kirjoitti "Mikael on julkisuudessa syksyllä koskien uutta isyyslakia...." Onko kyseessä lehtihaastattelu, TV-ohjelma vai joku muu juttu median kanssa? Kysyn tätä siksi, koska en missään tapauksessa halua missata sitä juttua!! Olen seurannut Mikaelin taistelua alusta saakka ja innolla odotan taas jatkoa asiaan. Hattuakin nostan rohkealle isälle joka ei anna periksi...

Vierailija

Ehkä tällaisissa alkaa mennä moni mkuu asia edelle - kuin rakkaus omaan lapseen.
Lasta , jota ei nedes tunne - ei oikein voi rakastaa.
Miehen oman egon pönkittäminen ja todellakin periksiantamattomuus on varmasti ekana meilessä - ei se , mikä on lapsen etu tai lapselle parasta.
Vaan minäminä - minut on jätetty, minä en saa olla - minä ja minä ...

Joku voisi tehdä kyllä juttua ja ohjelmaa paljonkin - miehistä ja ns. isistä - ja siitä mistä on kyse...
Tämäkin henkilö voi monella tavalla todistaa kykynsä ensin tirvallsien aikuisena olemiseen lapselleen aj sitten vanhemmuuteenkin - miksi pitää vaatia virallista huoltajuutta ennekuin on mitään näyttöä ja takeita siitä että kykyä ja vastuullisuutat siihen olis tai on ?

Vierailija

Mikael Jämsäsen perustama Lasten Oikeuksien Tuki täyttää 2 vuotta. Tämä yhdistys tekee upeaa työtä ja siitä suuri kiitos Mikaelille. Tutustukaa yhdistykseen ja tukekaa sitä!

Vierailija

Saako jostain tilata/ostaa LotRy-T-paitoja ja/tai nalleja?

http://www.facebook.com/photo.php?fbid=467366791759&set=pu.264989861759&...

Nalleja oli yllä olevan kuvasarjan lopussa; onko niitä myytävänä?

Ilmeisesti YLEn Ajankohtainen kakkonen on se mediataho jossa Mikael aikoo tulla nyt syksyllä julkisuuteen? Onko niitä muitakin? Siksi kysyn tätä koska haluan olla tukemassa Mikaelia tässä tärkeässä jutussa:) Samaa toivoisin myös esmes MN-lehdeltä

MN-toimitus; jos tää ketju poistuu, sanon samantien irti lehden tilauksen!!! Luulisi että myös te olette lasten asialla ja annatte tukenne LotRy:lle!!

En ole kirjoittanut tänne aikaisemmin enkä tunne Mikaelia mutta lapsen äidin tunnen ja isoäidin tiedän koska asun samoilla seuduilla. Tulee surullinen olo myös heidän puolestaan...

Vierailija

Olipa hieno haastattelu Radio Novassa . Mikael Jämsäsen 2 vuotis syntymäpäiväkirjeen tyttärelleen lukemisen aikana liikutuin. Kiitos edelliselle ilmoituksesta. En ehkä olisi muuten tiennyt kuunnella. Pystyykö tätä kuuntelemaan jostain uudestaan?

Vierailija

Voi harmi kun en tuota haastista kuullut;( Katson netistä josta toivottavasti sen löydän! Koska Mikael on lisää tästä jutusta julkisuudessa?

Vierailija

Uusimmassa Hymy lehdessä on Mikael Jämsäsestä iso juttu. Toivotaan, että hän saisi oikeuden isyystestiin. Puheet biologisesta isästä selviäisi silloin 100 %!!! En todella ymmärrä, miksi isyystestiä ei voida tehdä..kenen etua tässä ajetaan. Ei ainakaan lapsen.

Vierailija

Aioin laittaa tänne viestin tuosta Hymyn jutusta mutta joku ehti edelle:)

Hymy, Seiska ja iltapäivälehdet ovat profiloituneet ns. keltaiseksi lehdiksi. Mutta juuri Hymy , Seiska ja toinen iltalehdista ovat tehneet isoja ja hyviä juttuja Mikael Jämsäsen taistelusta saada lapsi omakseen.

Sensijaan asialehti (?) MN on aiheesta aivan hiljaa. MN sensuroi jopa keskustelupalstaltaankin pois MJ-ketjun joka siellä kesällä oli! Onneksi ehdin sen lukea ennenkuin se poistettiin. Joku kai sen kopioikin talteen omiin tiedostoihinsa. Harmi kun itse hokannut1

Vierailija

Tänään Mikael Jämsänen oli MTV3 Huomenta Suomi ohjelmassa aamulla. Oli oikein asiallinen ja hyvät kommentit isyys-lapsiasiassa. Olisi ollut kiva, jos aikaa olisi ollut enemmän, kun tuntui hänellä olevan paljon hyvää kerrottavaa. Erityisesti mieleeni jäi se, että hän puhui siitä, että pitäisi asiat hoitaa ilman syyttelyä, ilman riitoja - sovittelulla.
Kaikkien riitojen kärsijä on kuitenkin yleensä lapsi.
Lasten Oikeuksien Tuki auttoi mm. erästä tuttavaani hänen ongelmissaan. Kiitos siis minunkin puolesta. Siihen yhdistykseen voi joulun alla kyllä antaa muutaman roposen. Tekevät hyvää työtä tasavertaisen vanhemmuuden puolesta ja ottavat lapsen oikeuden molempiin vanhempiin hienosti esille. Jos joku ei nähnyt ohjelmaa sen voi katsoa jälkeenpäin katsomo.fi

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat