Kommentit (4)

Vierailija

Itse syön erittäin paljon vihanneksia ja hedelmiä, paljon kanaa ja kalaa, hyvin vähän punaista lihaa ja juon paljon (2-2,5 litraa päivässä) vettä; limuihin, sipseihin, pulliin yms. en koske kuin pari kertaa vuodessa. Ainoa konsti, millä saan pömppömahani, reidet ja takapuolen pienemmiksi on juokseminen ja uiminen. Reipas kävelykään ei auta. Olen kuitenkin 5-kymppinen nainen ja tunnen kroppani. Turha puhua pelkän ruokavalion merkityksestä, oikeanlainen liikunta sopivaan ruokavalioon liitettynä saa aikaan laihtumista ja paino myös pysyy näin toimimalla. Mitään kaloreita en laske enkä pahemmin kyttää syömisiä, balanssi pitää olla.

Vierailija
Vierailija

Itse syön erittäin paljon vihanneksia ja hedelmiä, paljon kanaa ja kalaa, hyvin vähän punaista lihaa ja juon paljon (2-2,5 litraa päivässä) vettä; limuihin, sipseihin, pulliin yms. en koske kuin pari kertaa vuodessa. Ainoa konsti, millä saan pömppömahani, reidet ja takapuolen pienemmiksi on juokseminen ja uiminen. Reipas kävelykään ei auta. Olen kuitenkin 5-kymppinen nainen ja tunnen kroppani. Turha puhua pelkän ruokavalion merkityksestä, oikeanlainen liikunta sopivaan ruokavalioon liitettynä saa aikaan laihtumista ja paino myös pysyy näin toimimalla. Mitään kaloreita en laske enkä pahemmin kyttää syömisiä, balanssi pitää olla.

No, itse olen käynyt yli puoli vuotta salilla ja painoa on lähtenyt vain 4 kg (tarve olisi ainakin 15 kg laihtumiselle). Lihasta on kyllä tullut lisää, mutta paino junnaa paikallaan syystä, etten ole riittävästi jättänyt herkkuja pois ruokavaliosta. Nyt sekin muuttuu, kun teen muutoksia ruokavalioon. Liikunta on hyvä kiinteytymiseen ja jaksamiseen. Vaa'an lukemaa sillä ei kuitenkaan hevillä saa liikutettua, vaan vasta riittävä ruokavalion terveellisyys laskee lukemaa. Ruokavalio on a ja o laihtumisessa. Kiinteytymiseen ja lihasmassaan liikunta toki vaikuttaa ratkaisevasti, mutta tämän jutun lääkärithän nimenomaan painottivat laihtumista.

Vierailija
Vierailija

Itse syön erittäin paljon vihanneksia ja hedelmiä, paljon kanaa ja kalaa, hyvin vähän punaista lihaa ja juon paljon (2-2,5 litraa päivässä) vettä; limuihin, sipseihin, pulliin yms. en koske kuin pari kertaa vuodessa. Ainoa konsti, millä saan pömppömahani, reidet ja takapuolen pienemmiksi on juokseminen ja uiminen. Reipas kävelykään ei auta. Olen kuitenkin 5-kymppinen nainen ja tunnen kroppani. Turha puhua pelkän ruokavalion merkityksestä, oikeanlainen liikunta sopivaan ruokavalioon liitettynä saa aikaan laihtumista ja paino myös pysyy näin toimimalla. Mitään kaloreita en laske enkä pahemmin kyttää syömisiä, balanssi pitää olla.

   Äitini laihtui 10 kg petipotilaana. Eli hän oli täysin liikkumaton ja söi vain vähemmän kuin normaalisti. 

Vierailija

Laihdutin sauvakävelyllä 14kiloa. Juoksulla laihdutin 8 lisää. Ruokavalio on tärkeää mutta ilman liikunnan antamaa dopamiinia laihdutus oon kamalaa pakko pullaa.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat