Kommentit (3)

Vierailija

Minä käyn aina yksin leffassa, viimeksi tänään. Ja varsinkin päivänäytöksissä, jonne on mahdollista vuorotyön vuoksi päästä ja joita riittää ainakin Hesassa. 

Leffan jälkeen voi mennä syömään, shoppailemaan tai vain ostamaan päivän ruoka-ostokset.

Aikoinaan kävin ystäväni kanssa ja  meillä oli myös mukavaa, leffan jälkeen syömässä ja saatiin vaihtaa mielipiteet kuvasta.

Nykyään nautin yksinolosta.

Vierailija

En tajua miksei leffaan voisi mennä yksin, eihän sen kaverin kanssa kuitenkaan voi elokuvan aikan keskustella (tämä seikka kylläkin tehokkaasti monilta unohtuu nykyään!). Ei siellä tarvii ketään kädestäpitelijää, ja kotonakin tai seuraavana päivänä voi leffasta keskustella muiden kanssa. Itse käyn lähes aina yksin elokuvissa ja NAUTIN.

Vierailija

Mä olen usein mennyt leffaan yksin ja päivänäytöksiin. Saan nauttia kaikesta yksinäni ja sen jälkeen nauttimaan kaupungin tarjonnasta lounaan, viinin tms. tunnelmasta. Vuorotyö epää juuri nuo vkonlopun leffat, onneksi. Saan todella nauttia vähemmästä karkkipussin rapinasta ja poppareiden hajuongelmasta. Eipä ole tilan puutetta.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat