Yllättävän harva nainen osaa pestä alapäänsä oikein

Sivut

Kommentit (32)

Vierailija

Emätintä ei kuulu koskaan pestä. Ulkoiset sukuelimet kerran päivässä miedolla, siihen tarkoitetulla pesunesteellä. Ei ole vaikeaa.

Vierailija

Hupsis,empäs ole osannut pestä pimpsukkaanikaan oikein.. Tässä taannoin kävi ilmi että kakannutkin olen yli 60 vuotta ihan päin mäntyä. No en nyt sentään ole roiskinut metsässä männyn kylkiin, mutta ei ole jakkaraa jalkojen alla enkä ole naama polvissa kiinni. Hoitoaine hiuksiinkaan ei ole oikein laitettu ja kaikki muukin on tehty ihan ,jääköön sanomatta miten.. Mihin tämä maailma on menossa ,vai onko mihinkään.. Hirveissä trauma kouristuksissa menen vessaan ja ja ja.....

Vierailija

Mahtaakohan artikkelin kirjoittaja olla lainkaan tietoinen miltä se sitten haisee, jos niitä paikkoja ei pestä? Käykääpä jossain julkisessa naistenvessassa, niin tiedätte miltä haisee, kun ei osata pitää hygieniasta huolta... Eli ei missään nimessä saa jättää pesemättä, ellei halua haista ihan järkyttävältä, kuten yllättävän suuri osa jopa lukioikäisistä tytöistä.

Vierailija
Vierailija

Mahtaakohan artikkelin kirjoittaja olla lainkaan tietoinen miltä se sitten haisee, jos niitä paikkoja ei pestä? Käykääpä jossain julkisessa naistenvessassa, niin tiedätte miltä haisee, kun ei osata pitää hygieniasta huolta... Eli ei missään nimessä saa jättää pesemättä, ellei halua haista ihan järkyttävältä, kuten yllättävän suuri osa jopa lukioikäisistä tytöistä.

Luettiinko me sama juttu? Kun minun lukemassani tekstissä asiantuntija nimenomaan suositteli ulkoisten sukuelinten pesua päivittäin.

Vierailija
Vierailija
Vierailija

Luettiinko me sama juttu? Kun minun lukemassani tekstissä asiantuntija nimenomaan suositteli ulkoisten sukuelinten pesua päivittäin.

Taitaa tuolla kommentoijalla vain olla hankaluuksia ymmärtää, mikä on sukuelimen ulkopuolta ja mikä on emätin. Biologiankirjaa tarvitsisi joku muukin kuin nuo parjatut lukioikäiset tytöt.

Vierailija

Kyllä minä olen sisältäkin vähän pessyt jos äijä on lastinsa sinne päästellyt. Vai haluaisiko joku neljänkin tunnin päästä saada valuvaa lastia pikkareiden läpi reisille? Ja se vanhan sperman haju, yök, yök. Muutoin ei alapää haise ellei ole äijän kanssa touhunnut, että ne silakoiden hajut taitaa kertoa tulehduksista jos ei ole edellisenä päivänä touhuillut. Ja ulkoisesti kannattaakin pestä joka päivä, johan se pissankin haju tarttuu karvoitukseen/ihoon jo päivässä, ettei se äitin neuvo pikkupesusta nyt ihan pieleen mene.

Vierailija

tuli mieleen tuosta pesemisestä alapäätä,jos joku ei osaa pestä oikein,kyllä sen varmaan harmittaa sitten,kun rupee miettimään pesinkö oikein .pitäisi varmaan keksiä kuivashampoo alapäähänkin kohta.aromit on varmaan sen mukaiset sitten.

Vierailija
Vierailija
Vierailija
Vierailija

Taitaa tuolla kommentoijalla vain olla hankaluuksia ymmärtää, mikä on sukuelimen ulkopuolta ja mikä on emätin. Biologiankirjaa tarvitsisi joku muukin kuin nuo parjatut lukioikäiset tytöt.

Kun laukeaa sisään, niin siemenneste alkaa haisemaan järkyttävälle seuraavana päivänä. Kyllä tuo vesihuuhtelun vaatii. Jos joku on eri mieltä, niin silakkatorilla tavataan. ;)

Vierailija

Miksi OI MIKSI on suomen kielessä kauneimmalle naisen elimelle niin järkyttävän vastenmielinen sama, kuin EMÄTIN? Vielä pahempi kuin siitin ja yhtä paha kuin yhdyntä.

Eihän emätin edes ole emäksinenkään.

Vierailija

Gynen ohje minulle: perusvoide, sillä voi pyyhkiä ulkosynnyttimet. Toimii. Yksi vesipesu ja yksi voidepesu päivässä ja limakalvot paremmassa kunnossa kuin aikoihin.

En enää ikinä pese liian hyvin...

Mitäs jos kerran on erehtyny pesemään vedellä liiankin hyvin ja sen jälkeen alapää on ruvennut haisemaan erityisesti menkkojen jälkeen pahalle..?

Vierailija

Voi ystävät kalliit! Emätin ei ole laisinkaan ruma sana, vaan hyvin naisellinen! Onhan kielessämme äitiä tarkoittavat emä- ja emo-sanat, joista todennäköisesti parjattu sana on peräisin.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat