Kommentit (1)

Vierailija

Harrastukset, koti- ja ulkomaanmatkailu vaikka ihan lähellekin, shoppailu ovat sopivan keveitä puheenaiheita. Jutun juurta kertyy esimerkiksi matkailusta jo siitä lähtien kun tulee mieleen että lähtisi johonkin reissuun alkaen: "Mun tekis mieli lähteä käymään Tallinnan risteilyllä  (Helsingissä, Mikkelissä tms.) onks kukaan käynyt? Mitä pidit? Paljonko maksoi? Minkälainen hintataso siellä on, paljonko tarvii matkabudjettia varata? Mitä siellä on sellaisia paikkoja joissa käydä?" ja voi kertoa vaikka jostain paikasta jossa on jo käynyt: "Mun edellisesti ulkomaanmatkasta on jo aikaa kymmenen vuotta, käytiin silloin Tukholmassa..." Harrastusten ja shoppailujen piirissä tulee mm. tällaisia keveitä aiheita kuin: "Kävin eilen lenkillä, siis oli aivan hirvittävän kurainen keli, housujen lahkeet ja lenkkarit olivat ihan kurassa, ei varmaan lähde enää puhtaaksi" tai shoppailuista: "Oli ihan vaaleanpunainen kevätlaukku tuolla Sokoksella, mä jäin miettimään että kumman ostaisi kevätrenssin vai kevätlaukun. Pitää katsoa missä kunnossa mun entinen kevättakki on." Hyvä keskustelun avaus: "Mulla alkaa parin viikon päästä kesäloma, ajattelin lähteä jonnekin reissuun mutten ole vielä päättänyt minne. Onks kellään hyviä vinkkejä?"

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat