Kommentit (8)

Vierailija

Miltä Ninja tuntuisi kun nyt 10 vuotta sinua nuorempi, laiha malli tulisi haukkumaan tankiksi ja rupsahtaneeksi ja tekosyynä äitiys. Niinhän itse julistit haastattelussasi vuosia sitten. Tiedän että ihmiset kasvavat ja kehittyvät, mutta kyllä se pienen lapsen yksinhuoltajalle toi silloin pahan mielen, huonon omantunnon ja itseinhon. Olisikin silloin puhuttu kurvikkaista äideistä eikä läskeistä ja saamattomista mammoista.

Vierailija

Itse ihmettelen noita "huippumalleja". Mikä heissä on muka NIIN ihanaa ja tavoiteltavaa??
Hyvin tavallisen näköisiä he ovat kasvoiltaan (ei tietysti kaikki) ja laihat, lihaksittomat raajat.

Minusta treenattu urheilullinen kroppa on kaunis katsoa tai naisellisen muodokas. "Tavallisten" naisten pitäisi bokotoida muotiteollisuutta, niin tuon huippumallivouhkaaminen jäisi unholaan.
Arvostakaa naiset itseänne, älkääkä vertailko itseänne noihin photoshopattuihin olentoihin.

Vierailija

Ei näitä Ninjan juttuja kannata ottaa tosissaan. Vähän tavallista paremmalla itsetunnolla varustettu, höpöttelee mitä kulloinkin itsellensä sopii: "Edustaa 80 % maailman naisista". Sen sijaan samanlaista asennetta itseään kohtaan kannattaa harjoitella! :)

t. yksinhuoltaja itsekin

Vierailija

Huomaa, että tämä malli on omistautunut perseensä eikä älykkyytensä kehittämiseen.  Valitettavan yleistä perseenheiluttelualalla.

Johtaa usein kokoomuslaisuuteen.

Vierailija

Onpa hölmöä vetää politiikka keskusteluun kuin keskusteluun. Ninja on nyt sinut itsensä kanssa. Hoitakaa itsetunto kuntoon, jos huomaatte vertailevanne itseänne aina toisiin. Ja kuvittelete että he ovat parempia joka asiassa kuin itse olen. Tällöin korjausliike on kohdallaan. On se kummaa ettei Ninjalla saisi olla mielipiteitä entisestä ja nykyisestä elämästään. Tän ihmisen kohdalla voi sanoa että hän on vuosiensa aikana kasvanut ihmisenä parempaan suuntaan. Suomessa vaan äidiksi tulon jälkeen mammat jää puskiksi. Toista sen on Ranskassa kun siellä synnyttäjän pitää mennä hoitamaan kehonsa kuntoon että palautuu entiselleen. Siellä ajatellaan naisia, ei vaan äitiyspakkausta kuten Suomessa - äidit tarpeet unohtaen.

Vierailija

Mikä estää suomalaisia äitejä hoitamasta kroppansa kuntoon? Suomessa on hyvä päivähoitosysteemi ja pitkät äitiyslomat, joten on turha valittaa systeemiä kropan pullahtamisesta. Jokaisella on vastuu omasta elämästään. Jotkut haluaa tai pystyy palautumaan "normikokoon", joillain se voi olla vaikeampaa hormoonalisita syistä tms.

Rankassa on varmaankin enemmän vallalla "miehen miellyttämiskulttuuri" ja naisillä hätä, jotta mies ei nosta kytkintä, jos maha hiukan pullottaa.

Vierailija

Luulen, että pitkät äitiyslomat ovat osasyynä siihen, että 'normikokoon' ei palata. Etenkin, jos lapsia hankitaan useampi tiuhaan tahtiin, ja ollaan kotona pitkään, niin helpompi on Suomen talvessa istua sohvalla sipsipussin kanssa kuin tallailla marmoribulevardeja ;)

Keski-Euroopassa, jossa äitiyslomat on lyhyitä ja päivähoito kallista, palataan töihin vaikka osa-aikaisesti kun lapsi on 3-4 kk. Eli paluu kiireiseen arkeen alkaa aiemmin, ja kilot karisevat kun pitää olla liikkeessä.

Vierailija
Vierailija

Onpa hölmöä vetää politiikka keskusteluun kuin keskusteluun. Ninja on nyt sinut itsensä kanssa. Hoitakaa itsetunto kuntoon, jos huomaatte vertailevanne itseänne aina toisiin. Ja kuvittelete että he ovat parempia joka asiassa kuin itse olen. Tällöin korjausliike on kohdallaan. On se kummaa ettei Ninjalla saisi olla mielipiteitä entisestä ja nykyisestä elämästään. Tän ihmisen kohdalla voi sanoa että hän on vuosiensa aikana kasvanut ihmisenä parempaan suuntaan. Suomessa vaan äidiksi tulon jälkeen mammat jää puskiksi. Toista sen on Ranskassa kun siellä synnyttäjän pitää mennä hoitamaan kehonsa kuntoon että palautuu entiselleen. Siellä ajatellaan naisia, ei vaan äitiyspakkausta kuten Suomessa - äidit tarpeet unohtaen.

Siis mitä ihmettä? Vai että pitää Ranskassa mennä "hoitamaan keho kuntoon" synnytyksen jälkeen ikään kuin synnyttäneen keho ei voisi olla hyvässä kunnossa. Pikkuisen fasistiselta kuulostaa tuollainen väite, liekö edes totuuspohjaa? Ja kyllähän nyt äitiyspakkauksen sisältö on suunniteltu äidin tarpeet huomioiden, ei kai ole oletus ole, että äidin tarve on vain saada äkkiä keho hoikaksi? Sarasalo on oikealla asialla, näännytetyt ja nälkiintyneet naiset tekevät pahaa vahinkoa itselleen ja kehollleen.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat