Sivut

Kommentit (22)

Vierailija

Mitäs, jos syynä olisi joku myy kuin kateus. Kateudella on helppo selittää asiaa kuin asiaa, jotta ei tarvitse miettiä/kohdata todellisia syitä...

Vierailija

Minä Vaan tykkään Kaisasta ja Mirasta,tekevät työtä josta maksetaan palkkaa.Ja jos se on HYVÄ palkka,niin sit on.Ovat ammattitaitoisia,upeita naisia!

Vierailija

Tuskin koleegat kateellisia ovat, vaan tuntevat suurta myötähäpeää ja samalla pelkäävät kyseisten ladyjen pilaavan muidenkin maineet joiden eteen ovat varmasti tehneet työtä yhtä paljon, ellei jopa enemmän, vaikka eivät sitä lehdissä/mediassa kuulutakkaan.

Vierailija

Mihinkäs se kateus olisi Suomesta häipynyt kun sama jengi pahoittaa mielensä kaikesta, jopa bloggarien saamista pikku lahjoistakin meuhkataan isolla. Voi voi jo on pikkusieluista elämää.

Mira ja Kaisa tietävät kyllä mistä puhuvat. Upeita Naisia molemmat hienoa että pärjäävät kovassa kilpailussa.

Vierailija

Toinen vahvoista daameista kertoo haluavansa olla suhteessa se pikkutyttö ja että mies on se joka määrää.

Tuosta tulee mieleen lähinnä jonkinlainen "sugardaddy"... 

Vierailija

Kateus, jep. :´D

Luksus on kaukana näistä esitellyistä  härpäkekodeista, ihka oikea laatu ja tyyli kiljuvat poissaolollaan, ja ne ovat niitä ainoita luksusken tekijöitä. Se että kiinteistönvälittäjä hokee satoja kertoja miljoon ja luksus, ei asiaa muuta.

ot: Kaisan cameltoe ekan jakson tunturissa oli niin hulvattoman luokaton ja silti niin häntä itseään, että olimme pudota sohvilta! :´DD

Lukekaapa Pekka Seppäsen kolumni viime viikolta Iltiksestä jossa kertoo jommasta kummasta näistä rouvista, ja siitä "asiantuntijuudesta" millä sen rahan tekevät.

Vierailija

Tämä on suomalaisten vaatimattomuutta jälleen. Missään et saa onnistua. Kyllä saa. Ei tuo Kaisan ja Miran elämä ole sinulta pois. Kyllä minäkin haluan menestyä elämässäni ja työssäni, mutta en vain ole onnistunut näissä asioissa. Näillä saaduilla korteilla mennään elämässä johonkin suuntaan. Kyllä minuakin ottaa päästä,kun toinen sai ihanan työpaikan ja ihanan miehen ja ihanan lapsen,ei vain suotu minulle. Itse elämäni elän.

Vierailija

Ihan turhia ohjelmia.Ilman kateuden häivää.Ei mitään tekemistä kiinteistökauppojen kanssa,Miran ympärille rakennettu ohjelma.Vuorosanatkin valmiiksi kirjoitettu.

Vierailija

nämä daamit vievät uskottavuuden koko alalta...mä myyn tän heti...kruunaamaton kuningatar.. ei Kaisa ole mikään avain nopeaan kauppaan siellä roikkuu kohteita vuosia myymättä. bluffia koko homma.

Vierailija

Molemmat ovat saaneet huomattavan kilpailuedun esiintymällä Tv:ssä, joten kateus on aivan ymmärrettävää. Ei tarvitse haaskata rahaa mainostamiseen kun naama näkyy Tv:ssä.
Samoin Jutta Gustavberg on saanut nostetta firmalleen julkisuuden kautta, joten kyllä ne ilman julkisuutta elävät joutuvat tekemään moninkertaisesti töitä leipänsä eteen.

Vierailija

"nämä daamit vievät uskottavuuden koko alalta...mä myyn tän heti...kruunaamaton kuningatar.. ei Kaisa ole mikään avain nopeaan kauppaan siellä roikkuu kohteita vuosia myymättä. bluffia koko homma."

Sun juttu oli nyt täyttä bluffia! Kukahan se myi T.A Mikkosen -talon, joka oli  vuosikaupalla myytävänä. Hah, Kaisahan se oli joka sen talon myi eikä siihen mennyt kuin muutama viikko. Kaisa olet todellakin kadehdittavan upea bisnesnainen. Ja Suomesta! Nostan hattua!

Vierailija
Vierailija

"nämä daamit vievät uskottavuuden koko alalta...mä myyn tän heti...kruunaamaton kuningatar.. ei Kaisa ole mikään avain nopeaan kauppaan siellä roikkuu kohteita vuosia myymättä. bluffia koko homma."

Sun juttu oli nyt täyttä bluffia! Kukahan se myi T.A Mikkosen -talon, joka oli  vuosikaupalla myytävänä. Hah, Kaisahan se oli joka sen talon myi eikä siihen mennyt kuin muutama viikko. Kaisa olet todellakin kadehdittavan upea bisnesnainen. Ja Suomesta! Nostan hattua!

Nopeita kauppoja voi sattua kenelle vaan vaikka asunto olisi ollut pitkään myynnissä, eihän sitä tarvitse kuin yhden ostajan.Kyllä Kaisan listoilla roikuu vanhoja kohteita eri paikkakunnilta ei sillä kaisalla sen parempia mahdollisuuksia ole myydä kuin muillakaan välittäjillä.Molepien daamien ohjelmat ovat pelkkää viihdettä ja valitettavasti moni katsoja menee lankaan.Itse valitsen kyllä välittäjän ihan muuten kuin pärstäkertoimen mukaan.

teatteri on teatteria.

Vierailija

Tämä ei liity aiheeseen suoraan, tästä joskus aikaisemmin ollut puhetta. Äskeisessä tv-ohjelmassa Mira möi mm kartanoa Virossa.

On ilo silmälle nähdä kaunis normaalivartaloinen ja naisellinen nainen. Kun on nätit kasvot, kilot/kurvit oikeissa paikoissa ja positiivinen luonne, on lopputulos sopusuhtainen ja naisellinen daami joka kantaa itsensä ylväästi.

Viime aikoina on ihanteeksi nostettu lihaksikas, fitnesstyyppi jolla alkaa olla jo miehen lihakset ja hartiat. Rasvakudoksen poistuttua rinnat korvataan silikoneilla. Miellyttää jonkun silmää, itse haikailen aikoja jolloin vyötärö, hyvät sääret, kauniit luomurinnat ja nätit kasvot riittivät. Urheilullinen sai olla muttei naisellisuuden kustannuksella.

Kaisa myös kaunis eikä mikään lihashirmu. Miralle vaan vinkiksi että hyvältä näyttää, ei tarvetta laihdutusrääkkiin (jossain haastattelussa kertoi että kokoaan oli arvosteltu tms) . Terveelliset elämäntavat tietysti ok.  

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat