Sivut

Kommentit (27)

Vierailija

Kermaa? Kyllä makaronilaatikosta saa todella maukasta käyttämällä tummaa makaronia, rasvatonta maitoa ja hiukan juustoraastetta pinnalle ja suolana tietysti mineraalisuola. Miksi kokit eivät kehitä ammattitaitoaan ja opettele valmistamaan ravitsemussuositusten mukaista ruokaa?

Vierailija
Vierailija

Miksi kokit eivät kehitä ammattitaitoaan ja opettele valmistamaan ravitsemussuositusten mukaista ruokaa?

Koska kokit on fiksumpia ku nämä suosituksia tekevät ihmiset. 
Ei rasva pahasta ole, kun sitä ei ihan pullosta juo. 
Nämä prosessoidut rasvattomat tuotteet ei läheskään aina ole se terveellisempi vaihtoehto. Tämmönen mielikuva vaan on ihmisten mieliin saatu istutettua. 
Ja tuossa omassa esimerkissäsi, mietin että miksi käytät nimenomaan rasvatonta maitoa, jos kuitenkin laitat pinnalle juustoa? 
Kuulostaa vähä samalta ku light-kokis hamppariaterian kylkeen :D

Kalle

Tein tarkasti ohjeen mukaan. Tuli älyttömän rasvaista ! 5dl makaroonia tuntuu aika vähältä... Espressokupillinen / ruokailija. Mittasin..

Muuten ihan jees, lman sitä jokapaikan paprikaa !

Paras makaroonilaatikko ikinä

Minä oon laittanu 2dl ja hyvä on tullu, paristi oon tehny ja aivan tajuttoman hyvää tulee. On hyvää myös lämmitettynä, eikä pakastuskaan pilaa makua. Kannattaa kokeilla, ite aion tänään jälleen tätä tehdä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Puol litraa.

Keitin makaroneja ns.tupla-satsiin n.600g, kuohukermaa meni 4dl + 2dl kevyttä ruokakermaa, munia 4kpl, jauhelihaa 700g, paprikaa 1,5 kpl, pekonia 2 pkt.

tomppa

Kalle kirjoitti:

Muuten ihan jees, lman sitä jokapaikan paprikaa !

Sen paprikan voi ihan takuuvarmasti jättää pois, jos ei siitä tykkää. Aina EI tarvitse sitä reseptiä ihan pilkulleen noudattaa.

Vähempirasvaisemmankin siitä saa vähemmällä pekonin käytöllä. Tai kaataa sitä irronnutta rasvaa pannulta vähemmäksi. Ja jauhelistakin irtoavaa rasvaa voi kaataa vähemmäksi, ei kuitenkaan viemäriin..

SnaFu

heti pomppasi, makarooneja EI saa pussin ohjeen mukaan keittää kypsäksi, vaan pitää jättää hieman raa'aksi. varsinkin jos laatikon tekee saman tein.

Ulkkia

Miksi aina laitetaan sita munamaitoa, kaytan kana- tai lihalienta ja makaroonolaatikosta tulee mukavan irtonaista eika yhteeliimaututta kittia.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat