Kommentit (5)

Vierailija

" Paino ei putoa koska syö liian vähän "

Jaahas, tämä olikin typerintä vähään aikaan. Tämänkö takia Afrikassa kuolee niin paljon tikkulaihaa väkeä nälkään ?

Syy on se että läski syö liikaa. Hyvin yksinkertaista, kaikki muu on pelkkää valehtelua ja tekohurskastelua.

Vierailija
Vierailija

" Paino ei putoa koska syö liian vähän "

Jaahas, tämä olikin typerintä vähään aikaan. Tämänkö takia Afrikassa kuolee niin paljon tikkulaihaa väkeä nälkään ?

Syy on se että läski syö liikaa. Hyvin yksinkertaista, kaikki muu on pelkkää valehtelua ja tekohurskastelua.

Tuota noin, lihavallakin voi olla ruokahaluttomuus niin kuin laihallakin. Se että ei laihdu kun syö vähän tekee sen että kroppa menee säästöliekille. Kaikki eivät siis syö liikaa.. On myös aineenvaihdunnallisia sairauksia jossa ruokahalu menee ja paino nousee/ ei pysty laihtumaan. Valehtelua? Hah..

Enkä valehtele

"Syy on se että läski syö liikaa. Hyvin yksinkertaista, kaikki muu on pelkkää valehtelua ja tekohurskastelua."

Lukisit sinäkin enemmän niin luulisit vähemmän. Minä olen hyvä esimerkki tästä että vähemmän syömällä ei aina laihdu. Perusaineenvaihduntani kuluttaa 2100-2300 kcal päivässä ja nyt olen syönyt 4 kk päivittäin 1600-1800 kcal. Punnitsen kaiken syömäni ruoan ja lasken kalorit. Hyötyliikuntaa joka päivä, puutarhatöitä, siivousta ja kävellen kauppaan ja asioille kaupungille. Painon pudotus NOLLA kiloa. Ei ole kilpirauhasongelmia, on tutkittu. Uniongelmia oli kymmenen vuotta, liikaa töitä ym stressiä. Nyt olen 6 kk nukkunut oikein hyvin, paremmin kuin koskaan elämässäni. Silti paino ei putoa. Oletko vielä samaa mieltä että läski laihtuu kun syö vähemmän kuin kuluttaa?

Huokaus

Kannattaisi varmaan haastatella useampaa kuin yhtä asiantuntijaa, niin ei tulisi niin hullua tekstiä. 

Elimistö ei mene säästöliekille yhden päivän vähästä syömisestä.

Pätkäpaastosta: se on paljon muutakin kuin kalorivajetta, se muuttaa hormonitoimintaa (teston lisäys ja insuliinin tehon parantuminen) ja vaikuttaa näin läskin palamiseen. Juttuun haastateltu lekuri voisi vaikka vilkaista netistä tarinoita siitä, miten tuo paasto toimii. Laihduttaessa yleensä myös lihakset joutuvat tulilinjalle, mutta pätkäpaastossa 90% painosta lähtee sieltä mistä pitääkin eli rasvasta. Onpa huono menetelmä.

Mutta jatkakaa toki höpöjuttujen tekemistä, niin voi sitten seuraavalla viikolla kirjoittaa jotain ihan päinvastaista. 

Vierailija

Enkä valehtele kirjoitti:
"Syy on se että läski syö liikaa. Hyvin yksinkertaista, kaikki muu on pelkkää valehtelua ja tekohurskastelua."

Lukisit sinäkin enemmän niin luulisit vähemmän. Minä olen hyvä esimerkki tästä että vähemmän syömällä ei aina laihdu. Perusaineenvaihduntani kuluttaa 2100-2300 kcal päivässä ja nyt olen syönyt 4 kk päivittäin 1600-1800 kcal. Punnitsen kaiken syömäni ruoan ja lasken kalorit. Hyötyliikuntaa joka päivä, puutarhatöitä, siivousta ja kävellen kauppaan ja asioille kaupungille. Painon pudotus NOLLA kiloa. Ei ole kilpirauhasongelmia, on tutkittu. Uniongelmia oli kymmenen vuotta, liikaa töitä ym stressiä. Nyt olen 6 kk nukkunut oikein hyvin, paremmin kuin koskaan elämässäni. Silti paino ei putoa. Oletko vielä samaa mieltä että läski laihtuu kun syö vähemmän kuin kuluttaa?

Perusaineenvaihdunta ei varmaan kuluta 2100 kaloria, vaan se on arvioitu kokonaiskulutuksesi. 

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat