Kommentit (6)

Vierailija

Nuo ns. luksusmerkit ovat suurin osa samaa konsernia markettimerkkien kanssa esim. Maybelline ja Lancome. Kriittiset kauneushifistelijät eivät usko naistenlehtien luksusmainontaan ja kosmetologien markkinointiin, vaan mieluummin kokeilevat tukevat pieniä (luonnonmukaisempia) kosmetiikkamerkkejä. Hinta ja laatu eivät mene käsi kädessä ja ei todellakaan tarvitse seurata kaikkia "oikeaoppisia" ihonhoito- ja meikkaussääntöjä orjallisesti. Kehittyneimmät ihoasiantuntijat ulkomailla kannustavat yksinkertaisuuteen; jopa kerran päivässä tehty kunnon puhdistus riittää ja meikkivoidetta tai edes puuteria ei tarvitse käyttää, jos iho on hyvä.

Vierailija

Onpa mukava kerrankin löytää myös oma lempparisarja naistenlehdestä, itse olen käyttänyt gerneticiä jo yli 20 vuotta ja muuhun en vaihda. Tuotteet eroaa hyvin suuresti muista mitä olen testannut, hyvin hellävaraisia ja erittäin toimivia (olen aikoinani 80-luvun puolivälissä käyttänyt sarjan synchro-voidetta rintasyövän jälkeiseen sädehoitoon, iho parani silmissä! lääkärini suositteli tuotetta tämän jälkeen myös muille asiakkailleen).. Itselleni tärkeää on että saan apua kuivaan, herkkään ja huolta kaipaavaan ihoon mahdollisimman puhtailla ja tutkituilla ainesosilla. 

Selektiivinen kosmetiikkahan sekä markettikosmetiikka joutuu väkisinkin kitsastelemaan aktiivisista raaka-aineista myös prosentuaalisella tasolla, koska mainonta ja kauniit purkit vievät suuren summan tuotteesta.

ISO PEUKKU toimittajalle että toi Gerneticiä esille! 

Vierailija

Riippuu aivan tuotteesta,pitääkö olla "luksustuote" vai riittääkö markettiversio. En ole löytänyt markettiripsaria, mikä sopisi minulle. Talkki on toki kunnon Natusania ja toimii. Eli kokeilemalla ja kyselemällä jokaiselle löytyy hintansa arvoinen tuote varmaankin. Markettiversioissa itse pitää tietää mitä haluaa. "Luksustuotteessa" hintaan sisältyy henkilökohtainen palvelu.

marzuliini
Seuraa 
Liittynyt26.3.2015

Itselleni käy sekä marketti, että luksustuotteet. Huomannut monesti marketin tuotteiden olevan enemmän "luksus" kuin moni törkeän hintainen luksustuote. Ja jos löytää jonkun itselleen sopivan luksustuotteen, niin voi jopa ainesosaluettelon perusteella metsästää kyseistä tuotetta vastaavan halppisversion. Muutaman kerran itsellä toiminut tuo ja löytänyt aivan vastaavan tuotteen jopa 6 kertaa edullisemmin.

Vierailija

Mielestäni oli harvinaisen tökerösti tehty juttu; ensinnäkin jokin Maybelline ei mielestäni ole mikään halpatuote, Pirkka sen sijaan kylläkin on. Toisekseen, kyllä niitä Maybellineä ja Pirkkaakin tutkitaan, ettei sieltä tuubista/purkista ihan mitä tahansa töhnää tule naamaan. Tästä sai vähän snobin kuvan tästä Marista, oliko se tarkoitus vai?

Itse suosin sekä että, jotkin kasvojen/ihon hoitoon tarkoitetut tuoteeni ovat kalliimpia, jotkin halvempia; käytän sitä mikä iholle sopii. Hajustamatonta, koska iho kärsii hajusta ja käy se nenäänkin ikävästi.

Vierailija

L'oreal on kosmetiikkamaailman kolossi, joka omistaa lähes kaikki tuotemerkit, niin Lancomen, Armanin, Helena Rubinsteinin, Body Shopin kuin Maybelinen ja Garnierinkin.

Tuotesisältöjä tutkiessa voi huomata, että niin luksus kuin markettikama on sisällöltään lähes identtisiä. Luksuksen tunne syntyy mm. siitä, millaisiin pakkauksiin tuotteet ovat. Halpiksessa meikkivoiteet ovat muovituubeissa, luksuksessa ne ovat lasipulloissa, jotka on kaiken lisäksi vielä pakattu pahvilaatikoihin.

Lisäksi tuotteiden mainostaminen nostaa luksuksen hintaa. Maybelinen mainoksessa on joku nätti typy, Lancomen mainoksessa on Kate Winslett. Julkkiksen naamalla voidaan surutta nostaa tuotteen hintaa 10-15 euroa.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat