Kommentit (11)

Vierailija

Varmasti ihana ja mukava nainen mutta kyllähän tuo nyt reilusti ylipainoinen on ja ei tollasta kehoa pitäisi ylistää, ei taida tuokaan pullukka 60v synttäreitään tuolla asenteella nähdä.

Vierailija
Vierailija

Varmasti ihana ja mukava nainen mutta kyllähän tuo nyt reilusti ylipainoinen on ja ei tollasta kehoa pitäisi ylistää, ei taida tuokaan pullukka 60v synttäreitään tuolla asenteella nähdä.

Ja sekö sitten auttaisi asiaa jos haukutaan alistetaan?

Hän on kaunis, mutta sinä olet ruma sisäisesti. 

Vierailija
Vierailija

Ja sekö sitten auttaisi asiaa jos haukutaan alistetaan?

Hän on kaunis, mutta sinä olet ruma sisäisesti. 

Ei, vaan se auttaisi että laihduttaisi edes johonkin mittaan itsensä. Ei tuo ole mikään plus-koon malli, tuo on XXXL-turbopluskoon malli.

Vierailija

On ylipainoinen ja reilusti, mutta entä sitten? Ulkonäön ei pitäisi kuulua kenellekkään muulle kuin asianomaiselle itselleen. Ja kyllä, varmasti on epäterveellistä ja kuolee fitnessfanaatikkoja nuorempana, mutta niin kuolee muutkin epätäydelliset, paheelliset ihmiset.

Vierailija

Minua kiusattiin opiskeluaikoina käytettyäni miesten stringejä. Kaksi naista jätti niiden takia. En ole lihava, olen urheilullinen mutta koen myös tuon ulkonäöllisenä syrjintä ja ei saa olla kuten haluaa. Onneksi nykyinen rakkaani rakastaa päälläni. 
Onko tällaiset niin pahat? kuvassa en ole minä, vaikka urheilullinen olen ;-)
http://malebasics.com/media/catalog/product/cache/2/image/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/j/s/js03-balck-back.jpg

Vierailija

Tässä on se tuttu logiikka taustalla: ihmiset, jotka ovat rakentaneet minuutensa ja itsetuntonsa sen ympärille, että ovat hoikkia, kokevat itsensä uhatuiksi. Kun ylipainoinen ihminen saa kehuja kauneudestaan ja uskaltaa tulla esille, käyvät nämä ihmisrauniot kuin hyeenat kimppuun, jotta uhka saataisiin taas alistettua uhrin asemaan. Näin tuntevat olonsa taas vähän paremmaksi toisten kustannuksella.

Vierailija

Totuus on se, että hän on vielä nuori, mutta kun vuosia tulee, tulee myös diabetesriski, verenpaine kohoaa, kolesteroli nousee, polvi- ja lonkkavaivat.. Tiedän kaiken tämän kokemuksesta. Kaikkii näihin vaivoihin tarvitsee lääkityksen ja jos diabetes puhkeaa, silloin on pakko olla ruokavaliolla, jolla myös samalla laihtuu. Tästä naisesta tulee tunne, että hän selittää itsensä kauniiksi, mutta silti syvällä sisimmässään haaveilee olevansa 60-kiloinen.

Kauneus on aina katsojan silmässä. Ja varsinkin jos omat silmät sanovat kauniiksi, sitä on siis uskominen.

Vierailija

Kyllähän sitä saa lihava olla ja nauttia olostaan, mutta mitäs kun tuollaiset valaan kokoiset joutuvat sairaalaan, sääliksi käy hoitohenkilökuntaa, kun joutuvat nostelemaan oman terveytensä nojalla :(  Väkisinkin nimittäin kroppa pettää, kun ylipainoa on runsaasti, nivelet ei kestä määräänsä enempää. Itsestä olisi myös noloa, kun esim. bussissa matkustaessa veisi kahden ihmisen paikan, samoin lentokoneessa... missä tahansa, kun ei normaalipenkit ym. riitä. Enkä oikeasti usko, että kukaan nauttii ollessaan yli 20 kg ylipainonen, ei voi olla ihana olotila, kun hikeä pukkaa, ei saa itseään pestyä, mitkään vaatteet eivät näytä hyvältä.. eikä näe omia varpaitaan seistessä; jos vaikka olisi kauniiksi maalatut varpaankynnet.

Vierailija

" Ulkonäön ei pitäisi kuulua kenelläkään muulle", mutta kun lataa itsestään kuvia julkisille foorumeille, lie tarkoituksena saada palautetta.
Jos tuo kaikki ylimääräinen rasva miellyttää jonkun silmää, niin mikäs siinä sitten. Itse en pidä lihavuutta mitenkään houkuttelevana ominaisuutena.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Itsestä olisi myös noloa, kun esim. bussissa matkustaessa veisi kahden ihmisen paikan, samoin lentokoneessa... missä tahansa, kun ei normaalipenkit ym. riitä. Enkä oikeasti usko, että kukaan nauttii ollessaan yli 20 kg ylipainonen, ei voi olla ihana olotila, kun hikeä pukkaa, ei saa itseään pestyä, mitkään vaatteet eivät näytä hyvältä.. eikä näe omia varpaitaan seistessä; jos vaikka olisi kauniiksi maalatut varpaankynnet.

"Vanha" postaus, mutta en voi olla kommentoimatta.

Kiitos päivän nauruista!  20 kg ylipainoa ei todellakaan estä normaalia peseytymistä ja varpaanikin lakkaan itse, eikä tarvitse edes kurkotella ihaillakseen varpaankynsiään. Totta, että en enään mahdu lapsille tarkoitettuihintyoleihin, mutta tavalliset penkit eivät ole edes ahtaita.  Olin kolmekymppiseksi asti alipainoinen ja sain jatkuvasti kuulla laihuudestani. Paino vaan ei noussut. Sitemmin sairastuin ja paino alkoi nousta, enkä tähänkän pysty pahemmin vaikuttamaan. Nyt on tuo 20 kg ylipainoa, enkä missään tapauksessa vaihtaisi takaisin tuohon alipainoon. Liikunnalla saan pidettyä kuntoa yllä, eikä ruokavaliooni kuulu roskaruuat ja herkut. Olen naimisissa ja mieheni on nähnyt painonmuutosprosessin, eikä hänkään haluaisi entistä laiheliinia takaisin. Tämä "valaana" olo ilmeisesti sopii minulle vallan mainiosti :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat