Kommentit (10)

Vierailija

Minusta on outoa, että noin avoimesti arvostellaan muita lajeja. Bikinifitness sitä ja tätä plää plää. Vaikuttaa siltä, että vähätellään, kun oma kroppa ja nasu ei taivu niihin määreisiin. On siis okay arvostella kauniita, poikien ihannetyttöjä, mutta nämä rumemmat nostetaan jalustalle. Aivan kuten noi läskimissit ovat eettisiä ja todelliset ihanne kropat lytätään epäeettisinä. Hyvää päivän jatkoa.

Vierailija

Kyllä näin miehenä voin sanoa, että kumpikaan ei sytytä suurinta osaa meistä miehistä. Fitness-mimmit liian lihaksikkaita ja luisia "puolimiehiä" ja taas nämä voimanostaja-justiinat karkottavat loputkin. Luonnollisen kaunis, naisellinen ja urheilullinen nainen on edelleen paras.

Vierailija
Vierailija

Minusta on outoa, että noin avoimesti arvostellaan muita lajeja. Bikinifitness sitä ja tätä plää plää. Vaikuttaa siltä, että vähätellään, kun oma kroppa ja nasu ei taivu niihin määreisiin. On siis okay arvostella kauniita, poikien ihannetyttöjä, mutta nämä rumemmat nostetaan jalustalle. Aivan kuten noi läskimissit ovat eettisiä ja todelliset ihanne kropat lytätään epäeettisinä. Hyvää päivän jatkoa.

"Poikien ihannetyttöjä"... -Oletko itse todella poikien huomiosta riippuvainen, epäitsenäinen miellyttäjä vaiko sittenkin runkkari, kenties pedofiili, joka tyydytät itseäsi fitnesstyttösten kuville ruiskimalla?

Vierailija
Vierailija
Vierailija

"Poikien ihannetyttöjä"... -Oletko itse todella poikien huomiosta riippuvainen, epäitsenäinen miellyttäjä vaiko sittenkin runkkari, kenties pedofiili, joka tyydytät itseäsi fitnesstyttösten kuville ruiskimalla?

Terve Justiina. Paljonko nousee penkiltä?

Vierailija

Ehkä hieman väkisin väännetystä "joo, kyllä tää voimailu tosiaan sopii tytöillekin" -vakuuttelusta huolimatta juttu oli mielestäni positiivinen ja kannustava. Mutta kommentit on taas tätä vittuillaan muille ja haukutaan toisia -kamaa. Ootteko oikeasti noin vihaisia jostakin vai mikä pakottaa kirjoittamaan niin, että varmasti joku pahoittaa mielensä?

Vierailija

Itse innostuin näin reilu 40 vuotiaana naisena tähän lajiin. Mieheni harrastanut tätä jo muutaman vuoden. Upea laji, enkä tunne itseäni vähääkään minkäänlaiseksi "justiinaksi". Jokainen tekee, mitä tykkää ja tottakai kehuu omaa harrastustaan. Kaikella urheilulla ja liikunnalla, oli laji sitten mikä tahansa, on suuri merkitys omalle hyvinvoinnille ja jaksamiselle. Suurin muutos, jonka olen huomannut tätä harrastaessani on se, että ryhtini on parantunut ja tuntuu, että koko kroppani kannattelu on jotenkin kevyempää. Osa syynä on tietenkin se, että innostuin lajista niin paljon, että lähdin kisaamaan. Painoluokka laji kun on kyseessä, innostuin tiputtamaan alempaan sarjaan ja painoa lähti 9 kg. Ylipainoinen en ollut ennen tätä harrastustakaan, mutta mukava huomata, kun painon tiputuksen myötä ja pari vuotta tätä harrastaneena alkaa jonkinlaisia lihaksiakin näkymään, jopa monta vuotta kadoksissa olleet vatsalihakset. Iselleni ei ole kuitenkaan tärkeintä lihasten metsästäminen ja näkyminen, vaan tieto siitä, että jotain on tapahtunut ja varmasti hyvästä lihaskunnosta on vanhetessa pelkkää hyöyä.

Olen ollut erilaisten harrastusten parissa elämäni aikana, niin omien kuin lasteni harrastusten kautta ja yksi todella merkille pantava asia voimanostoa harrastavien keskuudessa on. En kertaakaan ole kuullut kenenkään puhuvan toisesta harrastajasta pahaa tai huomannut minkäänlaista kateutta ja mollaamista. Kilpailuissakin kannustetaan ja tsempataan aina toisia, vaikka olisit kanssakilpailija. "Pakka tiukkana, jaksaa, jaksaa, hyvät hapet sisään!"

Jokainen harrastakoon sitä liikuntalajia, jota haluaa, pääasia, että harrastaa ja on hauskaa :)

Vierailija
Vierailija

Ehkä hieman väkisin väännetystä "joo, kyllä tää voimailu tosiaan sopii tytöillekin" -vakuuttelusta huolimatta juttu oli mielestäni positiivinen ja kannustava. Mutta kommentit on taas tätä vittuillaan muille ja haukutaan toisia -kamaa. Ootteko oikeasti noin vihaisia jostakin vai mikä pakottaa kirjoittamaan niin, että varmasti joku pahoittaa mielensä?

Monet miehet ovat todella surkeita plää plääp leukailijoita! Ei kuitenkaan kaikki. Inhoan edes nähdä noita kaljamahoja. Hyi olkoon! Tupakoitsijat- hyi olkoon!

Antaa tyttöjen ja naisten harrastaa liikuntaa miten tahtoo, että voittavat miesten uhkailujen keskellä ahdistelijansa. Älkää välitäkö, tytöt vaikka miehet lausuisivat mitä tahansa. Ne jotka vonkaavat teidän liikunnasta, ovat juuri itse  surkimuksia, eikä heihin kannata enempää tutustuakaan.

Siitä vaan, tytöt, jumppasalille jos haluatte!

Miehen kirjoittama

Vierailija

Kovalla tasolla suomalaistytöt ovatkin raakavoimanostossa. Luin paikallislehdestä taannoin, että 15-vuotias tyttö on nostanut 105 kg penkistä. Hyvä lajihan tuo on, ainakin urheilija näkee kehittymisensä ja tietää tasonsa suoran tuloksistaan, eikä tuomaripeli tuloksia ratkaise. 

Vierailija
Vierailija

Kyllä näin miehenä voin sanoa, että kumpikaan ei sytytä suurinta osaa meistä miehistä. Fitness-mimmit liian lihaksikkaita ja luisia "puolimiehiä" ja taas nämä voimanostaja-justiinat karkottavat loputkin. Luonnollisen kaunis, naisellinen ja urheilullinen nainen on edelleen paras.

Päästään taas itse asiaan eli siihen että naisen ainoa tarkoitushan on miellyttää miestä...

Vierailija

Ainut kohta joka minulla tökkäsi silmään, on tuo "142,5 kg - eli pari kevyttä miestä tai tuhdimpaa naista". Ärsyttää! Jos naisella on pituutta liki 180 cm niin paino 72 kg ei todellakaan tarkoita tuhdimpaa. Aika laihassa kunnossa sitä silloin on, ja todella ärsyttää tällainen lokerointi, jossa ei ajatella että meitä on aika monen pituisia ja ruumiinrakenteisia.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat