Kommentit (4)

Vierailija

"Toivottavasti tämän tutkimuksen tekijät ovat miehiä. Siinä tapauksessa pääsisin nyt ilmaisemaan huumorintajuani: hah, hah ja hah!"

Tuo taitaakin olla se syy miksi miehet eivät pidä "huumorintajuisista" naisista. Koska niin monille naisille huumori on vain tapa halventaa muita ihmisiä sen sijaan että se olisi keino saada muut nauramaan.

Vierailija

Mitä ihmettä? Mä ainakin juuri haaveilen iloisesta ja hauskasta naisesta. Yleensä ikäiseni (yli 30-v) ovat hyvin totisia. Mistä saisinkaan ilopillerin nauramaan vierelleni? Elämä on aivan liian lyhyt tosikkoelämään.

Vierailija

Mitä naisen nyt siis pitäisi tehdä?

A) Yrittää olla erilainen, kuin oikeasti on, miellyttääkseen miehiä?

B) Jatkaa omalla tyylillään ja nauraa koko "tutkimukselle"?

Valitse sinulle sopiva vaihtoehto.

Vierailija

Itse olen nainen ja huumorintajuni on aika lailla samaa tasoa kuin vaikkapa Family Guyssa ja South Parkissa: mikään asia ei ole niin pyhä etteikö siitä voisi vitsailla ja täysin älyttömät jutut, kuten vaikkapa ne homoilevat saatanat ja puhuvat anukset ovat yksinkertaisesti käsittämättömän hauskoja :D Siksi ystäväpiirini koostuu kai enimmäkseen miehistä; naisista suurin osa pitää vastaavia juttuja mauttomina tai eivät yksinkertaisesti ymmärrä niitä (kokemusta on). Ja valitettavasti monien naisten huumori on ilkeän sarkastista tai sitten kertakaikkisen tylsää. Onneksi oma mies tykkää tällaisesta hölmöstä naisesta joka saattaa tulla tanssimaan jenkkaa olohuoneeseen hk:n lenkki lahkeessa :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat