Kommentit (8)

Vierailija

Seuraavaksi MeNaiset-lehden toimitus voisi käydä ihmettelemässä jonkin oikean lehden toimituksessa, että kuinka hyvää tutkivaa journalismia tehdään. Ja kutsua kyseinen toimitus sitten taivastelemaan, miten roskajournalismia tehdään. Lukisin jutun mielelläni.

Nihkeä kärjistys, myönnetään. Mutta jossain rivien välissä lienee pointti, toisin kuin tässä jutussa.

Vierailija

Syy miksi "kukaan telakalla ei ole ituhippi" lienee sama kuin miksi siellä ei ole homoja...tai muissakaan "äijäammateissa". Jenkkifutiksessa ja baseballissa jengi on hiljalleen jo uskaltanut tulla näemmä ulos kaapista. 

Olen samaa mieltä ensimmäisen kommentoijan kanssa, lukisin mielelläni tuon journalismijutun. Ja oikea lehti ei ole iltalehti. Roskalehti voisi olla vaikka stara.fi tai vivas.fi. Olisi upeaa nähdä oikea journalisti päivittelemässä jengiä, jotka miettii miten otsikosta saadaan mahdollisimman epämääräinen klikkihu*rausansa.

Vierailija
Vierailija

"Syy miksi "kukaan telakalla ei ole ituhippi" lienee sama kuin miksi siellä ei ole homoja...tai muissakaan "äijäammateis..."

Väitän että telakalla olevissa äijäammateissa (=oikeissa töissä) ei vain yksinkertaisesti pärjää iduilla yms. kevyt-ruuilla. On sen varran raskasta fyysisesti, ja se vaatii kaloreita. Homoja siellä on varmasti, mutta se taas ei liity kai mitenkään ruokaan?

Vierailija

Kyllä niitä kaloreita löytyy Chef&Sommelierinkin lautasilta, varsinkin jälkkäreistä. Ja se rosmariinileipä on järjettömän hyvää, jopa ukon mielestä, joka on pizzan pupeltaja

Vierailija
Vierailija

Väitän että telakalla olevissa äijäammateissa (=oikeissa töissä) ei vain yksinkertaisesti pärjää iduilla yms. kevyt-ruuilla. On sen varran raskasta fyysisesti, ja se vaatii kaloreita.

Mä olen ollut vegaani yli 5 vuotta, kasvissyöjä 10, pyöräilen ympäri vuoden, harrastan maajoukkuetasolla urheilua ja teen duunia metsässä. Lisäksi olen normaalipainon ylärajoilla, ts. läski. Kehtaisin sanoa ettei ituhippiruokavalio ole pelkkää kevyttä ruokaa.

Vierailija

En ole lukenut Me Naisia pitkään aikaan, ja nyt kun avasin tämän, oikein kauhistuin kuvien laaduista. 

Mitä on tapahtunut?

Kelpuutatteko nykyään "lukijan kuva"-tasoista materiaalia lehteen?!

Vierailija

Pizza pitää leikata pizzaleikkurilla 4-8 osaan, sitten otetaan slaissi käteen, taivutetaan hiukan ja syödään sormin! Ainoa oikea tapa.

Matteus

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat