Kommentit (6)

Vierailija

Onko MeNaiset päättänyt, että kaikki Putous- ja Kingi-näyttelijät käydään haastattelemalla useamman kerran läpi?

Jos toimituksen on ihan pakko mennä sieltä, mistä aita on matalin, niin kyllä Suomesta muitakin helppoja haastateltavia (näyttelijät, joille julkisuus varmistaa tulevaisuuden töitä) löytyisi.

Ja jos on pakko valita helppo aihe käsiteltäväksi tyyliin "tvstä tuttuja", niin eikö joskus niitä kulissien takaisia puurtajia voisi joskus nostaa esille: tuottajat, lavastajat, puvustajat, meikkaajat ym.

Olen siis täysin kyllästynyt näihin "Aku-Heikkeihin", joista on puserrettu kaikki irti jo munuaisia myöten.

Vierailija

Koskahan näihin ohjelmiin joita nyt tulee joka kanavalta saataisiin uusia kasvoja, samat naamat on myös nyt Me naisissa MIKSI?

Itse poikotoin jokaista ohjelmaa jossa on Akun jengiä (koskee myös rva) älytöntä koheltamista teko naurua, esitellään sitten monen sivun juttuina paljonkos rahaa menee viikossa... mitä seuraavaksi??  Ketä kiinostaa!

Menee muuten piakkoin tilaus harkintaa, haluanko maksaa näitten naamojen näkemisestä! 

Mitta täysi!

Vierailija

Minäkin olen jo aika kyllästynyt Putous/ Kingi -näyttelijöihin. Suomessa tuntuu olevan kumma tapa, että samat naamat vedetään sarjoihin ja leffoihin maailman tappiin asti, jos on ollut pienikin noste uralla. Suomesta luulisi löytyvän enemmän näyttelijöitä ja kaipaisinkin todella uusien näyttelijöiden esille nostamista, ettei tarvitsisi koko ajan katsoa samoja naamoja sarjoissa/leffoissa/haastatteluissa. Laura Malmivaaraankin meni aikoinaan hermo, kun hän oli ihan joka paikassa. Hyvä näyttelijä hän toki on, mutta rajansa oikeasti sillä kuinka paljon rooleja sai. Suomessa on varmaan sen verran pienet piirit, ettei muille näyttelijöille riitä töitä kuin ohjaajien luottonäyttelijöille. Katsojalle se on valitettavan tylsää. Lisää vaihtelua!

Vierailija

Mites se 80-luku, ketäs hengaili silloin viikonloppuina tv:ssä ja samat naamat? Miten ihmisiltä unohtuu? Elokuvissa pyöri Heikki Kinnusta,P-P Petelius, Aake Kallialaa, Uunoa ynm..Silloin olin alle 10-vuotias ja mietin että samat heebot aina ruudussa. Näin se vain menee, kun vain yritätte muistella :) . Yhdysvalloissa samaa, legendat näyttelee, näteimpänä kuin nuorena olivat. Hyvästä näyttelijästä pidetään kiinni.  

Vierailija

Turha on Hirviniemen vinkua, jollei ohjelmat ole parhain ohjelma -äänestyksissä. Herra ihan itse laskettelee samoja alapään juttuja joka helvatun ohjelmassa, jossa vaan on esiintymässä tai vierailemassa. Harvinaisen tylsä ja kapea-alainen, niin kuin tuntuvat monet muutkin näissä putouksissa ym. näyttelevät. Kauhea huuto ja kirous sekä tekonauru ja möykkä eivät tee hyvää näyttelijästä (eikä kenestäkään). Kannattaisi tämän herran (ja rouvan) pysyä seuraavat 10 vuotta pois julkisuudesta ja opetella näyttelemään ja sivistää itseään siinä sivussa.

Vierailija

en yhtään ihmettele ettei Akun ohjelmaa Venloissa noteerattu. Haapasalon vastaavaan verrattuna ala-arvoinen jo pelkästään päähenkilön lapsellisen ja ylimielisen käytöksen vuoksi. Villen matkoilla pääosassa on ihmiset ja kulttuuri joita kunnioitettiin, Aku lähinnä pelleili eri puolilla maailmaa, ikävä sanoa näin kun kuitenkin hyvä näyttelijä on pohjimmiltaan ja ohjelman olisi voinut toteuttaa myös sivistyneemmin olematta kuitenkaan tylsä.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat