Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

Niin kauanko se jaksaa huvittaa kun keski-iän ylittäneet vammaiset meuhkaa lavalla, hetken se viihdyttää mutta nopeasti kyllästyy varsinkin kunh musiikki tosiaan on silkkaa pas*aa. Kuten punk yleensäkin. Vielä vähemmän nämä suomeksi meuhkaavat vammaiset kiinnostavat ulkomaille, ehkä sitten friikkishowna, laitetaan kehitysvammaisia naisia vielä tankotanssijoiksi siihen.

Vierailija

Tässä pieni analyysi ketkä tätä äänesti. Valta osa vääräleukoja jotka äänesti ihan piruuttaan, itsekin tunnen kaksi. Sitten tulee nämä joita kappale puhutteli, oli heidän mielestä hyvä. Yksi ryhmä ajoi kehitysvammaisten asiaa, Lopuksi toinen vammaisryhmä tunsi sympatioita  toisia vammaisia kohtaa. Eli väärin sanoa että suomi näihin hullaantui. uki

Vierailija

Jaaha. Tahdon2013 näköjään vei kaikki suvakkipisteet urpoilta ja nyt pitää avautua niinkin tärkeästä asiasta kuin euroviisuista.

Mikään maailmassa ei tule enää ikinä olemaan niin PUNK kuin Pertti Kurikan Nimipäivät on. Olen äärettömän ylpeä PKN:n noustessa viisujen lavalle kun ne vielä soittavat kaikki teennäiset kekkulit sieltä hittoon.

p.s. itse äänestin 13 kertaa. montako sinä?

Vierailija

Ensimmäistä kertaa äänestin koko euroviisuja ja heti voittajaa! ehdottomasti paras biisi näis karkeloissa kuitenkin kun kerta oli. Onneks ei mitään tasapaksua eurodiskorallia eurooppaan lähetetty, tällähän on sentään voiton mahdollisuus.  Hienoa PKN!

Vierailija

Aina mun pitää on protesti ylihiottua, ylituotettua ja ylikaupallista pop-musiikkia vastaan. Punk on rehellistä ja aina suoraan sydämestä. Punk on protesti pinnallisuutta ja tekotaiteellisuutta vastaan. Punk on liike musiikin puolesta.

Vierailija

Jos sitä voittoa haetaan niin nämä Satin Circukset yms. kiillotetut pop-bändit on jo nähty ja ne hukkuvat kisan harmaaseen massaan. Paras bändi ja kappale voitti, parasta on myös tässä nähdä niin monen ihmisen peppukipua kun PKN jyräsi voittoon.

Vierailija

PKN on tuosta ehdokasjoukosta ainoa biisi jolla edes jotain mahkuja euroviisuissa. Ei suomi ole parikymmeneen vuoteen pärjännyt millään vähänkään normaalilla biisillä, aina ollaan siellä häntäpäässä oltu. PKN on uusi lordi.

Vierailija
Vierailija

Niin kauanko se jaksaa huvittaa kun keski-iän ylittäneet vammaiset meuhkaa lavalla, hetken se viihdyttää mutta nopeasti kyllästyy varsinkin kunh musiikki tosiaan on silkkaa pas*aa. Kuten punk yleensäkin. Vielä vähemmän nämä suomeksi meuhkaavat vammaiset kiinnostavat ulkomaille, ehkä sitten friikkishowna, laitetaan kehitysvammaisia naisia vielä tankotanssijoiksi siihen.

Kaikki muut kappaleet olivat minuutissa unohdettavaa kuonaa.  Hissimusaa mutta sitähän europaskat ovatkin.  Pertti Kurikkaa ovat varmaan paljon äänestäneet rockin ystävät. 

Voithan sinä sanoa Terveitä Käsiä paskaksi.  Minä taas sanon, että sinä et ymmärrä sen tyyppisestä musiikista mitään.  Itse vihaan steriiliä hinttaripaskaa.  Siis söpöt mallipojat hymyilemässä ja keikuttelemassa hanuriaa kiimaisille teiniritsoille.

Kauniisti sanottuna estetiikantajumme ovat täysin eri maailmoista.  Minä tykkään räkäisestä runttauksesta, sinä steriilistä jollotuksesta, jossa deodorantit ja meikit ovat pääasia.

Lähtökohtamme ovat kovin erilaiset.  Me emme kutsu toistemme suosikkisäveliä musiikiksi.  Aivan turha jänkätä, koska makumme tuskin kohtaavat elämässä muutenkaan.

Vierailija

Aidon euroviisufanin mukaan ainoastaan homot ja lesbot ovat oikeutettuja saamaan säälipisteitä kisoissa. PKN ei tule ilmeisesti saamaan yhdenkään aidon euroviisufanin ääntä, no ei tarvitse, PKN voittaa reilusti aitojen ihmisten äänillä. 

Vierailija

No mitä te hyvänen aika ihmiset täällä enää jälkikäteen ruikutatte? Olisitte äänestäneet suosikkejanne silloin kun siihen oli vielä mahdollisuus. Ja onko joku vielä tässä vaiheessa sitä mieltä, että Euroviisut on vielä laulukilpailu? Eipä olisi viime vuonnakaan itävaltalainen voittanut ilman partaa. Sitä paitsi Pertti Kurikan Nimipäivillä on aivan huikea asenne ja itse olen ainakin kotimaastani ylpeä kun se uskaltaa erottua joukosta. Ainoa miinus on kappaleen lyhyys. Lopettakaa se valittaminen nyt kun päätös on tehty. Annetaan bändin nauttia upeasta saavutuksestaan ja toivotaan heille parasta.

Vierailija

Euroviisuihin on aika lähettää jotakin erilaista. Ja tällä tarkoitan punkkia! Olen kasvanut punkin parissa ja edelleen nupit kääntyy kaakkoon aidon biisin soidessa..

Terveisiä miehille ja tsemppiä kisoihin.

T kukkahattutäti

Vierailija
Vierailija

Aina mun pitää on protesti ylihiottua, ylituotettua ja ylikaupallista pop-musiikkia vastaan. Punk on rehellistä ja aina suoraan sydämestä. Punk on protesti pinnallisuutta ja tekotaiteellisuutta vastaan. Punk on liike musiikin puolesta.

Jätkät soittaa kyllä suoraan asenteella ja sydämestä, mutta että protesti kaupallisuutta vastaan? Sonyn leivissä? Ylikansallisen levyfirman kanssa tehtiin soppari joulukuussa ja heti lähdetään Euroviisusirkukseen. Taitaa olla Kovasikajutun julkisuusarvo siis jo käytetty loppuun. Tosiasia on, että PKN oli yksi UMK:n kaupallisimmista bändeistä. Ei sillä, että kaupallisuudessa sinänsä mitään pahaa olisikaan. Mutta punk aitouden takeena on kuin Che-paita tai palestiinalaishuivi kapinallisuuden merkkinä. Liike musiikin puolesta - hylkäämällä melodia ja laulutaito.

Vierailija

Eipä hätää,biisi ei pääse kuitenkaan finaaliin saakka.Kateudella katselen ja kuuntelen kun muiden maiden kauniit laulut ja esitykset ovat lavalla.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat