Kommentit (4)

Vierailija

Miehiin ja poikiin kohdistuvaa seksuaalista ahdistelua ja häirintää vähätellään jatkuvasti. Valitettavasti vähättelyyn syyllistyvät usein miehet itse. Joillakin miehillä tuntuu olevan tarve (vielä 2015) hakea miehisyyttä uhoamalla potenssillaan, jatkuvalla valmiudella yhdyntään, panomiehen maineella.

Myös miehillä on oikeus olla haluamatta aina. Miehillä on oikeus valita oikea hetki seksuaaliselle virittymiselle ja oikea kumppani. Miehekkyys ei ole sama kuin valmius jokaisen ( nuoren) naaraan kellistämiseen, vaan myös herkkyys, kyky sitoutua, ottaa toisen tunteista vastuuta muillakin alueilla kuin seksuaalisen tyydytyksen.

P.S. Omille ajatuksille vastaisten mielipiteiden kanssa on aikuisempaa tulla vain toimeen, kuin haukkua mielipiteen esittäjän ikää, sukupuolta tai ulkonäköä. Niille me harvoin mitään radikaalia voimme tehdä eikä niillä ole mitään merkitystä asiasisällön kanssa.

T Riitta Häkkinen (kahden nuoren mihen äiti).

Vierailija
Vierailija

Miehiin ja poikiin kohdistuvaa seksuaalista ahdistelua ja häirintää vähätellään jatkuvasti. Valitettavasti vähättelyyn syyllistyvät usein miehet itse. Joillakin miehillä tuntuu olevan tarve (vielä 2015) hakea miehisyyttä uhoamalla potenssillaan, jatkuvalla valmiudella yhdyntään, panomiehen maineella.

Myös miehillä on oikeus olla haluamatta aina. Miehillä on oikeus valita oikea hetki seksuaaliselle virittymiselle ja oikea kumppani. Miehekkyys ei ole sama kuin valmius jokaisen ( nuoren) naaraan kellistämiseen, vaan myös herkkyys, kyky sitoutua, ottaa toisen tunteista vastuuta muillakin alueilla kuin seksuaalisen tyydytyksen.

P.S. Omille ajatuksille vastaisten mielipiteiden kanssa on aikuisempaa tulla vain toimeen, kuin haukkua mielipiteen esittäjän ikää, sukupuolta tai ulkonäköä. Niille me harvoin mitään radikaalia voimme tehdä eikä niillä ole mitään merkitystä asiasisällön kanssa.

Erinomaisesti sanottu. Tosin unohdit, että toinen suuri osa joka nauraa miesten seksuaaliselle häirinnälle on nimenomaan naiset. Miehen kun tulisi olla heidänkin mielestään aina valmiina ja moni nainen loukkaantuu verisesti kun mies kieltäytyykin hänen lähentely yrityksistään.

Mutta vielä kertaalleen kiitettävä erinomaisesta kommentista.

www.miesasia.fi

Vierailija
Vierailija
Vierailija

Erinomaisesti sanottu. Tosin unohdit, että toinen suuri osa joka nauraa miesten seksuaaliselle häirinnälle on nimenomaan naiset. Miehen kun tulisi olla heidänkin mielestään aina valmiina ja moni nainen loukkaantuu verisesti kun mies kieltäytyykin hänen lähentely yrityksistään.

Mutta vielä kertaalleen kiitettävä erinomaisesta kommentista.

www.miesasia.fi

Valitettavasti olen eri mieltä. Olen seurannut asiaa pitempään ammattini vuoksi.

Jokainen voi kiinnittää huomiota kommentteihin, joita tulee uutisiin poikiin tai miehiin kohdistuneesta seksuaalisesta häirinnästä. Joka kerta useamman miehen täytyy korostaa kuviteltua miehisyyttään "olis kyllä mulle kelvannut"-tyyliin.

Tämä on surullista, koska esimerkiksi nuoret miehet saattavat kuvitella olevansa jopa epänormaaleja tai epämiehekkäitä, jos eivät pidäkään jatkuvasta seksin tuputuksesta ympäristössään (mainokset, netti, tv) tai häiriintyvät ja vaivautuvat  seksuaalisesti virittyneistä vihjailuista, lähestymisistä, koskettelusta.

Eräs (mies)poliisikin (!) kommentoi minulle (puhuttuamme yhdysvaltalaisesta tapauksesta, jossa naispuoleinen opettaja oli vietellyt alaikäisen pojan), että "eikös tämä ole jokaisen pojan unelma". Häneltä jäi ymmärtämättä, että unelma ja fantasia on eri asia, kuin konkreettisesti, oikeasti toteutuvat asiat. Fantasioiden on erittäin hyvä joskus jäädä fantasioiksi.

Riitta Häkkinen

Vierailija

Ainoa mikä minua hiukan häiritsi oli, kun alussa Sara heitti kovan pastillin ilmaan ja sitten pää kenossa sieppasi suuhun. Olisi voinut saada pastillin henkitorveensa.

Pojat olivat aika ujoja. Olisivat voineet lyödä leikiksi ja sanoa, että tuollainen kanunotar vallan häkellyttää.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat