Kommentit (4)

Vierailija

"Ihminen ei voi hallita tunteitaan eikä elämää. "

Kummallinen lause entiseltä valtionvarainministeriltä, joka on sentään hallinnut miljoonien ruotsalaisten rahoja. Jos mies ei voi hallita edes itseään, miten hän voisi hallita muita?

Vierailija

Demokratiassa ei 1 ministeri hallitse mitään. Sitä paitsi hän puhui tunteista ja elämästä. En puolusta häntä, mutta rakastumisia sattuu niin "herroille" kuin muillekin.

Vierailija

No juu, sattuuhan niitä rakastumisia. Sivusuhteen ylläpito ja sen tunnustaminen vasta sitten kun (juoru)lehdistö sen julkistaa, kertoo kuitenkin jotakin ministerin selkärangasta. Mitä muuta on jäänyt tunnustamatta ja piiloon kulisseihin?

Vierailija

Oikea meininki! "Kukas vanhalla autolla ajelee" Ei minun vaimo ole kohta 35v liittomme kestettyä enää ollut 15 vuoteen ainakaan halukas kuin nukkumaan, kielto kielto kielto.

No, olen kärsinyt koko tämän ajan. Nyt kuumenee ja olen sattumoisin havahtunut

tavattuani naisen. Tuli niin mystinen olo joka ei lähde minusta. Molemmat olemme varattuja mutta kiikun kaakun. Ihanat ajatuksetkin riittävät. Ikämiehen oikea ensirakkaus. Nyt tiedän tuon ikuisen arvoituksen. En himoitse vaimoani millään mittapuulla koskaan.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat