Kommentit (2)

Vierailija

Sukupuolitaudit ovat lisääntyneet räjähdysmäisesti, usein myös lapsettomuuden aiheuttajana on jokin podettu sukupuolitauti. Tinder vetoaa juurikin holtittomaan seksuaalisuutteen taipuviin, kondomeille viitataan kintaalla ja kuka vain kelpaa aktiin missä ja koska vain. Parisuhteessakin tulisi käyttää kondomia sillä koskaan ei tiedä minkä taudin tinderpuoliso maailmalta tuo.

Vierailija

Tuskin vika nyt missään Tinderissä on!!  Kyllä se on ihmisen aivot, jotka toimintaa ohjaa ja mitä siellä tapahtuu. Ei toista voi esineellistää jos sille ei anna itse lupaa! Jos laittaa kuvia itsestä jossa ei jää mikään arvailun varaan tuloksena on varmasti seksikutsuja.

Ongelma kyllä laajempi kuin vain Tinder! Mainostajat, ajan henki; mulle-kaikki-heti-nyt..

Tinder on oikein oiva paikka sinkun sopia treffejä mielenkiintoisten ihmisten kanssa ja kun keskutetelun voi aloittaa heti, jo alkumetreillä saa jo jonkin verran selville mitä voisi tuleman pitää. On itse laitettava rajat missä kulkee!! :D

Pitää itse olla kontrollissa omasta elämästä myös rakkauselämästä, ei Tinder mitään sukupuolitauteja levitä vaan ihan ihmisten oma toiminta ja vastuuttomuus tai kykenemättömyys tunnistaa omia tunteitaan. Loppujen lopuksi kaikki varmaan haluaa vain olla rakastettuja ja tyydytettyjä kaikin tasoin ja ihan vaan yksikin ihminen riittää siihen.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat