Kommentit (5)

Vierailija

Olen itsekin kokenut tosi loukkaavana ja raivostuttavana tuon, että toiset ihmiset selittävät minun olevan uralle omistautunut eikä äitiys sovellu minulle. Lisäksi härskeimmät ovat iskeneet lapsilleen isiksi deittikavereitani, joiden kanssa on jo ollut pidemmälle vietyjä vakavia suunnitelmia "sitten kun saadaan työura siihen vaiheeseen että perheen perustamminen on fiksua". Joillakin naisilla tuntuu olevan jopa tapana saalistaa näitä uramiehiä, jotka seurustelevat uranaisten kanssa. Nainen saa yleensä uransa kolmeenkymppiin mennessä siihen malliin, että muutaman vuoden irtiotto työurasta joko koko tai osa-aikaisesti on mahdollista tai työhön on jo tullut niin paljon vakautta ja rutiinia, että se hoituu siinä perheen ohella. Kolmenkympin jälkeen vaan ei ole enää lapsettomia miehiä kun saalistajat ovat jo lisääntyneet kaikkien työstään kiinnostuneiden ja uran ensin tekeville naisille sopivien miesten kanssa. Nyt alkaa taas olla hyvät mestat kun ollaan nelissäkymmenissä, miehet alkavat vapautua näistä saalistajanaisista kun lapset eivät enää ole niin pieniä, että tarvitsevat isän ja äidin keskinäistä neuvonpitoa. Lapsethan eivät haittaa vaan se yhteydenpito vanhempien välillä.

Vierailija

Minusta taas ihmiset on tulleet entistä itsekkäämiksi itse tuovat itseään esiin jos joku kysyy jotain se suurennellaan loukkavaksi kysymykseksi..totta jos puhutaan suurinta osaa ei kiinnosta pätkän vertaa onko uranainen  tai ei itsestä vaan tuntuu että toisia kiinnostaa..ja muka minun asioista keskustellaan Satu on kyllä ihan itse palstoilla ja julkisuudessa ollut ...että näin..en lukenut kun otsikon mutta taasko muut syyllistetään en enää ymmärrä näitä juttuja enkä edellisen kirjoittajan  tekstiä?

Vierailija

Tykkäävätkä Satu ja Antti bataateista ja miten he niitä valmistavat?

Jännittääkö Satua lentäminen?

Onko liukkailla ollut vaikea kävellä?

Onko kummallakaan nastaoitettuja kävelykenkiä? Millaisia kokemuksia niistä on?

Pelottaako vanheneminen?

Entä mitä ajattelee Antti haiden vaarallisuudesta?

Niin hirveän monta asiaa vielä selvittämättä. Töihin siitä Susanna Laari!

Vierailija

”Mutta eihän Etelä-Afrikassa voitu ymmärtää, mistä Suomen vaalirahakohussa ja säätiölain tulkintaepäselvyydessä oli kyse.”

Ainoastaan käräjäoikeus oli sitä mieltä, että Antti ansaitsi viisi kuukautta linnaa hänen ”tulkintaepäselvyyksillään”.

”Tiesimme molemmat myös, ettei hän ollut ainakaan tahallaan tehnyt mitään väärää.”

Vahinkoja sattuu. Kuten esimerkiksi sellaisia, että kuittaa yli 60k€ taloyhtiöiden hallituksista, joita hoitaa varttitunnin vuodessa. Tai sellaisia, että istuu säätiön hallituksessa ja myöntää itselleen 90k€ vaalitukea.

Se kepulaisuus sen verran viäräleukasten hommaa, että vastuu siirtyy aina kuulijalle.

Vierailija

Minä taas uskon, että toimittajat ovat paljonkin ottaneet yhteyttä Satuun ja Anttiin. Ovathan he mukavan tapainen ja näköinen pariskunta. Tahaton lapsettomuus taas on nykyään yleistynyt, joten aihe kiinnostanee monia lukijoita. Ymmärrän, että Satu haluaa kertoa lapsettomuuden kokemuksesta ja syistä, kun niitä paljon on arvuuteltu ja häneltä itseltäänkin udeltu. Jospa kyseleminen nyt vihdoin loppuisi, kun Satu on rohkeasti kertonut perheen tilanteesta. Kuvittelen ettei se ole ollut helppoa. Kaikki eivät halua näin henkilökohtaisesta asiasta ulkopuolisille puhua, toiset taas menettelevät kuten Kaikkoset. Kukin tavallaan.

Onnea ja menestystä perheelle!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat