Kommentit (3)

Vierailija

Minä tykkään ainakin itse henkilökohtaisesti leveämpilahkeisista housuista ja farkuista. Olen käyttänyt myös skinny -ja slim-farkkuja, mutta tällä hetkellä bootcut-leikkaus ja muut leveälahkeisemmat housut miellyttävät. Muutamat housut laitoin juuri tilaukseenkin Spartoon sivuilta alesta.

Kierros ympäri taas

Vihdoin ja viimein. Jo noista pillinakinkuorista onkin kärsitty kymmenen vuotta. Muistan jatko-opiskeluajoiltani kun vuonna 2004 tai 2005 sanoin huomattavasti nuoremmalle opiskelukaverilleni, että kohta varmaan tulevat taas 80-lukulaiset pillifarkut muotiin. Hän oli varma siitä, että ei ikinä - silloin olivat muodissa leveälahkeisemmat housut (tosin eivät niin leveät kuin 1990-luvun alussa). 

Huvittavaa, kuinka ne, jotka eivät ole eläneet vielä paria muodin kierrosta läpi ovat ehdottoman varmoja siitä, että juuri sen hetken trendi on pysyvä klassikko... :D 

(Farkuista klassikoita ovat vain bootcutit ja täysin suorat lahkeet Levi's 501 -mallin tapaan. Siis eivät ne ihonmyötäiset stretch-hirvitykset, joita suorina lahkeina juuri nyt markkinoidaan. Ja farkkujen väreistä tumma indigo sekä musta. Samalla tavalla vaikkapa yksinkertainen ja koruton valkoinen "herrainmallinen" paitapusero ilman puhvihihoja, koristeompeleita ja röyhelöitä on klassikko. Nämä ovat pysyneet mukana kuvioissa jo vuosikymmeniä.)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat