Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

Suomalainen yhteiskunta kipuilee sosiaaliturvan hyödyntämiseen perustuvan maahanmuuton kanssa. Viro ei, koska siellä ei ole vastaavaa sosiaaliturvaa. Jostain syystä Viro ei ole ollut Afrikasta ja Lähi-idästä tulevan maahanmuuton kohteena.

Hyvin ei näytä voivan moni em. suunnista tullut. Ei hyvinvoivat ihmiset tee joukkoraiskauksia tai murhaa entisiä tyttöystäviään ja polta ruumista. Ja kun tällaista tapahtuu esim. raiskausten osalta 17 kertaa todennäköisemmin kuin kantasuomalaisten toimesta, ei ole ihme jos kansalaisten asenteet ja puheet kärjistyvät. Siihen on oikeus, rasismiin ei. Rohkenisin väittää, että sosiaaliturvan hyödyntämiseen perustuva maahanmuutto heikentää kansalaisten hyvinvointia ja lisää huono-osaisuutta. Suomalainen sosiaalipolitiikka on vuosikymmenet pyrkinyt pääsemään eroon huono-osaisuudesta, mutta viime vuosikymmeninä sitä on lisätty tuomalla maahamme huono-osaisia ulkomailta. Onko siinä järkeä? Ruotsi, Ranska ja Iso-Britannia ovat varoittavia esimerkkejä. Yhdysvallat ja Kanada taas hyviä esimerkkejä. Kiinnostuneet ottakoon selvää, mikä näiden maiden sosiaalipolitiikassa ja maahanmuuttopolitiikassa eroaa esimerksiksi Suomen osalta?

Vierailija
Vierailija

blaa blaa blaa

Samaa vanhaa roskaa siitä, että mamut muka vie meidän rahat ja tekee rikoksia.

Mikään edellä mainittu asia ei oikeasti ole totta. Maahanmuuttajat ovat RIKKAUS ja VOIMAVARA. Piste. Eikö viesti mene perille, vaikka se on moneen kertaan sanottu?

Vierailija

rasismista pääsee sillä että sen aiheuttajat muuttuu ihmisiksi..sellaisiksi kuin mekin .ja nyt siis tarkoitan niitä  tulijoita ,joiden tekojen seurauksena  on pakko syntyä terveitä vastatoimia , koskee myös näitä maailmanhalaajia jotka LUULEVAT että meillä on varaa ,,ehkä on jos oman tyttäresi  tai poikasi annat noiden tulijoiden käsiin ja olet valmis maksamaan ikiaikaiselatuksen noille tulijoille .johon ME  suuri saa Suomalaisista emme työnteolla edes pääse.

teidän rasisminne ja ylimielinen käyttäyttyminen meitä Suomalaisia kohtaan pitää loppua.

Vierailija
Vierailija

Ilmeisesti vihapuhe on pahempaa kuin vihamurhat?

Näköjään ei-tykkääjän mielestä vihamurhat on parempi asia kuin vihapuhe. En olisi uskonut.

Vierailija

Sananvapaus on oikeus, Nasiman laittaisin kotimaahansa parantamaan oman maansa ja kansalaistensa oloja. Eikä olla vapaamatkustaja suomessa.

Vierailija

Jotain täytyisi tehdä ongelmille, jotka saavat kantasuomalaiset oireilemaan ja vihapuheen lisääntymään. Pitää puuttua syihin. Seuraukset kyllä hoituvat helpommin. Nasima Razmyerin, Afganistanilaistaustaisen SDP:n kansanedustajaehdokkaan ajoitus oli hänen ja puolueensa kannalta onneton suhteessa viimeaikojen tapahtumiin, mutta tämä saattaa yhteiskunnallisen keskustelun kautta särkeä tabuja, jotka ovat tähän asti estäneet kissan nostamisen pöydälle.

Vierailija

Jostain syystä tulin tänään hyvin vihaiseksi nähdessäni kaupassa somalinuorukaisen. Ajattelin, että Somaliassa varmaan tuntisivat ihan samoin minut nähdessään. En tosin tiedä miksi.

Vierailija

Hienoa, että Nasima menee naimisiin suomalaisen vääräuskoisen kanssa. Tämä saattaa olla yllättävän merkittävä asia. Ainakin, jos se tulisi yleisemmäksi.

Vierailija

Kannattaakohan eduskuntaan äänestää maahanmuuttajia? Riippuu varmaan maahanmuuttajasta, mutta itsestään ja oikeuksistaan hyvin tietoiset maahanmuuttajat herättävät epäilyksiä. Hyvin suomalaiseen yhteiskuntaan sopeutunut työssäkäyvä, kuten Ben Zyskowicz kelpaisi. Tosin olisi parempi, että työtä olisi tehnyt muunkin kuin maahanmuuton tai politiikan piirissä. Nasimalle antaisin ohjeen. Opiskele tutkinto, hanki työpaikka yksityiseltä sektorilta, kypsy ihmisenä ja pyri vasta sitten eduskuntaan.

Vierailija
Vierailija
Vierailija

blaa blaa blaa

Samaa vanhaa roskaa siitä, että mamut muka vie meidän rahat ja tekee rikoksia.

Mikään edellä mainittu asia ei oikeasti ole totta. Maahanmuuttajat ovat RIKKAUS ja VOIMAVARA. Piste. Eikö viesti mene perille, vaikka se on moneen kertaan sanottu?

Itse olen ollut nuorena   Ruotissa kokenut todella  mitä RASISMI on olin se SAATANAN SUOMALAINEN..minä nuori tyttö joka teki työnsä hyvin en polttanut en juonut olin työssäni ahkera olin silti heidän silmissään se Saatanan Suomalainen..en tuntenut  ALEMMUUTTA olin YLPEÄ kotimastani en tajunnut  kenestä he puhuivat moittien  en tuntenut kun ahkeria työtätekeviä Suomalaisia!En ollut julkkis:) en ollut naistenlehtien  palstoilla  kertoilemassa miten menee ei tosin minua kukaan olisi sinne huolinut olin vain pelkka SAATANAN  SUOMALAINEN ..meillä ei voi kertoa  Ruotsista   totuutta koska  olen kade mutta kun en OLE!   MINUN YHTEISKUNTA HYVÄKSYY KAIKEN JA KAIKENLAISET IHMISET ei vain julkkiksia!Lehdetja tv.. kirkuvat miten tasaarvoinen  yhteiskunta se on mutta toinen puoli on toteamaatta johon lehdet eivät puutu?Iitse olen päättänyt koskan en sorru RASISMIIN  enkä ole sortunut!Kiitollinen olen   että pääsin kotimaahani jossa voin olla  perheeni  ympäröimänä...tämä ei tosin ole naistenlehtiin  sopivaa tekstiä  ja peukkua tulee alaspäin mutta en  koskaan en ole nähnyt tässäkään lehdessä kirjoittettavan  miten  oman maan kansalaisilla menee..meillä Saataanan Suomalaisilla..ei kiitos Rasismille mutta oikealle jutuille kyllä  eikä vaaliteemaksi.!Minä olin se Ruotsalaisen yhteiskunnan RIKKAUS JA VOIMAVARA..se kiltti ahkera tyttö joka ei ole koskaan unohtanut miten  surullista Rasimin kohteeksi on joutua..

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat