Kommentit (7)

Vierailija

" Mulla ei tulisi ikinä mieleen, että voisin olla jonkun ventovieraan ihmisen kanssa intiimisti ja sitten ei enää koskaan nähtäisi. Jos joku tulee joskus tulevaisuudessa sanoo, että hei mulla on sun beibi, mä pystyn sanomaan ihan varmasti, että kellään ei voi olla mun lasta. Se on ihan varma".

Juuri tämän vuoksi olen aina kunnioittanut Monroeta ja myös sitä, että tietää itse ajoissa onko todellista halua isäksi vai ei.

Sääli sinänä, koska olisi varmaankin ollut hauska nähdä perisikö pikku Monroe isänsä notkeuden ja energian.

Vierailija

Mike on ympäristö ystävällinen, hieno mies kun ajattelee, harmi vain että fiksujen ihmisten geenit eivät leviä, sen sijalle tyhmät ihmiset lisääntyvät. En kestä näitä nykyajan vanhempia jotka hankkivat lapsia koska on muotia ja sit perheet hajoavat, lapset kärsivät, ollaan rahattomia ja miehet ryyppävät baarissa. Hirvee kiire ihmisillä hankkia kaiken.

Vierailija

Totta kyl sekin on että perheet hajoavat helposti, en itekkään halua lapsia, vihaan sitä vastuuta sen verta paljon että ei tee mieli edes tehdä niitä, tyttöystävä on kyl tervetullu aina, en tiedä oonko mää si taas valmis naimisiin, riippuu ihan siittä onko "hän" sen arvoinen että kannattaa mennä? Pidän arvossa Mike Monroeta lapsiasiassa kans, fiksua ajattelua.. ei ole lapsia mulla juu, mää päätin jo alaasteella etten tule tekemään niitä..

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat