Kommentit (6)

Vierailija

Samaa mieltä; MITEN monta kertaa tästä pariskunnasta pitää tämän maan kahdessa naistenlehdessä kirjoitta????!!!!! Vaikka kuinka olisi vaalit tulossa, eikö ne tajua että yliannostus ei  ainakaan lisä-ääniä heidän perheelle tuo, ankarasti päinvastoin.

Vielä: aika helkutin törkeää hehkuttaa jonkun muun äidin ja isän lapsella, sijaislapsi e i  o l e  o m a, milloin se mahtaa mennä heille perille??

Vierailija

Tämä oli nyt tässä MeNaiset.

Laitan tilauksen poikki.

Riitta Häkkinen

Vierailija

Mies hakee naisia seksisivuilta ja tekee rikoksia, mutta naisen mielestä suurin pettymys on viranomainen, joka huolehtii lapsen kasvualustan vakaudesta? 

Vierailija

Ei oikein vakuuta, että Satu ja Antti yhdessä vakuuttelevat ettei Antti tietoisesti rikkonut lakia. Kumpi lienee pahempi: niin epäpätevä kansanedustaja, ettei ymmärrä rikkovansa lakia myöntämällä Nuorisosäätiön varoja vaalirahoitukseen vai tietoisesti lakia rikkova edustaja. Molempi pahempi sanon ma.

Hyvä, että viranomaiset noudattivat lakia ja kertoivat rehellisesti ulkomaisille viranomaisille, että Anttia epäiltiin vaalirahasotkuista. Sittemminhän Antti tuomittiin syylliseksi. Antti itse sanoo tässä haastattelussa rikostutkinnastaan näin:

"Samaan aikaan Suomessa kuitenkin perattiin vanhoja vaalirahakäytäntöjä, ja aiemmin tavallisinakin pidettyjä käytäntöjä alettiin tulkita toisin. Muutamia esimerkkejä nostettiin tikunnokkaan, ja jouduin melkoiseen pyöritykseen."

Tästähän voi tulkita, että vilunkipeli on ollut maan tapa eikä Antti ole aiemmin vain jäänyt kiinni. Nyt jäi ja hyvä niin.

Satu taas toteaa, ettei "vaalirahakeissi vaikuta mitenkään siihen, millaisia vanhempia olemme".

Paitsi, että vaikuttaa. On hyvä, ettei rikoksesta tuomittu saa adoptiolasta. Valkokaulusrikollisuus ei ole yhtään sen hyväksytympää kuin muukaan rikollisuus. Tämä voisi olla se asia, josta nuoret voisivat ottaa onkeensa kun kuulevat tämän pariskunnan juttuja.

Näkee, että on vaalit tulossa kun nämä kaksi hyppäävät lehdestä kuin lehdestä esille. Minä en enää jaksa lukea heistä.

Vierailija

Tyrkyttävätkö nämä tosiaan itseään joka lehden kanteen, paljonko heille maksetaan näistä jutuista vai ostavatko itse palstatilaa että ovat näkyvillä! Keinolla millä hyvänsä yritetään saada ääniä, nyt tämä "hellyttävä sijaisvanhemmuus" että saataisiin tyhmiltä naisilta ääniä "sympaattiselle" Antille! Herätkää lukijat, tällaisia turhia julkkiksia emme tarvitse ainakaan eduskuntaan, tyrkyttäköön itseään Tuusulan kirkkovaltuustoon ym paikallisiin kissanristiäisiin! Luulen että lehti menetti tällä viikolla monta kypsää, omilla aivoillaan ajattelevaa lukijaa.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat