Kommentit (13)

Vierailija

Entäs gudrunsjoden.com. Onko artikkelin kirjoittanut katsonut yhtään ekologisten vaatteiden mainoksia ja artikkeleita? Gudrun Sjöden on mm. Vuoden Nainen, Vuoden Yrittäjä, saanut kuninkaallisen palkinnon jne..

Vierailija

Ostan mieluummin kaupasta. Voi kokeilla samantien miltä näyttää, eikäniitä kamalia palautusjuttuja kukaan kestä. Ja toisaalta nautin vaateostoksista kun käymme kaupoissa yhdessä mieheni kanssa. No aika paljon saan vaatteita myös mieheni työmatkoilta USA:sta.

Merja123

Ihan hyvä lista, tuolta listalta löytyy kaikki nettikaupat, joissa itse ruukaan asioida. Tosin yksi huono puoli, että melko moni noista on ulkomaisia. Varustelekaa kyselevälle vinkiksi että kotimainen ulkoilu- ja retkeilyvaaatteita myyvä liike jota suosittelen on Scandinavian Outdoor, joka on siis suomalainen nettikauppa, jonka tuotto menee partion toimintaan. Huikeita ja laadukkaita pohjoismaisia tuotteita vaan. Sit toinen vinkki on, että kaikkiin noihin kauppoihin kannattaa kattoa aina eka alennuskoodit, jotka siis löytyy monilta eri sivuilta, itse käytän pariakin sivustoa.

HaapaP

Onhan noita verkkokauppoja tosiaan vaikka kuinka ja tässäkin jutussa oli nyt vain raapaistu pintaa. Hankalinta on lähinnä tuo kauppojen vertailu, kun pitäisi plärätä 60 sivua läpi, jos haluaa parhaan hinnan. Itse oon nyt suosinut vaivaton.com sivustoa, kun sieltä löytää kerralla parhaat nettikaupat.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat