Kommentit (5)

Vierailija

Langenneiden enkelien eksytystä; Raamatun mukaan Saatanakin voi esiintyä valkeuden enkelinä. Kehotan siis pysymään erossa. Turvatkaa Jeesukseen tässäkin asiassa.

Vierailija

Itse ottaisin mielummin yhteyttä häneen joka enkeleitäkin käskee, eli Jeesukseen Kristukseen, Jumalan Poikaan. En uskalla lähestyä enkeleitä syntisenä ihmisenä, siellä voi hyvinkin olla paha henki joka esiintyy valkeuden enkelinä, Paavalikin kirjoittaa sellaisesta ilmiöstä Raamatussa. Kannattaa mennä esittämään rukousaihe jollekin uskovalle ihmiselle tai rukoilla itse eikä lähteä näihin enkelihömpötyksiin.

Positiivinen mies

Hedelmistään puu tunnetaan. Minkälaista hedelmää sinun puusi kantaa? Pelkoa ja pelottelua aistin.

Entä minkälaista hedelmää tämä enkelihoitojen puu kantaa? Tulin tänne lukemaan enkelihoidoista koska olen ollut hyvin skeptinen, mutta tein juuri sateenkaarienkeli meditaation, en kokenut minkään todellisen enkelin läsnäoloa, mutta kuvitteellisen sateenkaarienkelin visualisoiminen auttaa löytämään kosketuksen jonkin syvemmän olemuksen kanssa, joka tahtoi hoitaa, auttaa, rakastaa ja parantaa. Ehkäpä kuulin Jumalan äänen tai ehkäpä se olikin sitten Saatanan ääni, mutta jos se auttaa minua elämässä, helpottaa masennusta ja vaientaa itaetuhoisia ajatuksiani, epäilen vahvasti jälkimmäisen vaihtoehdon todennnäköisyyttä. Sanon asian näin suoraan koska uskovaiset ovat herkästi pelottelemassa ja demonisoimassa kaikenlaista toimintaa mikä tuntuu oudolta tai on tuolta itämaisesta filosofiasta peräisin. Suurimpia kritisoijia ovat monesti ne joilla ei ole asiasta suurempaa kokemusta.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat