Kommentit (5)

Vierailija

Niin totta, hyvin mäiskit. Mutta. Kyllä minä haluan lopettaa tissuttelun. Koska se tuntuu oikeasti kohta alkoholismilta. Kun alkaa tuntua, että hektisen päivän, eli joka päivän, palkintoja on punkkulasi ja sohva, ja sitten kohta menee jo kolmaskin. Minä itse syyllistän itseni.

Vierailija

anna hyvä

tää sinun juttu oli päiväni pelastus. olen aikuis-iällä tapellu itteni kilojen kans ja nyt vielä paukautettiin ohjelmaformaatti 100 päivää ilman viinaa. asia on näin kun nyt kuitenkin syön ja juon kohtuudella, nämä ohjelmaformaatit ja joka tuutista tulevat vähä hiilariset ja vähä kaloriset suuhun pantavat on saaneet itsetuntoni rypemään pohjalukemissa: minä en pysty olemaan ja minä en pysty syömään NIINKUIN kuolemattomien pitää. minä kuolen ennen aikojaan hiilari ja alkoholimäärään. mutta onneksi on annaperhoja olemassa joka kirkasti mulle ainakin hetkeksi todellisen uhkan: stressi jonka saan näistä helvetin paatoksista se muuten saa sydämeni pysähtymään. juuri näin; vieläkin tunnontuskia kun otin vinkkua uudenvuoden päivänä siskon kans KUN piti olla jo tipattomalla. kalenterissa komeilee helmikuun alku vielä ilman punkkua rangaistukseksi uudenvuoden päivän sallimus. karmee stressi! no nyt helpotti ja odotellaan vaikka ystävänpäivää kun kipataan kevään valolle. kiitos anna perho

terveisin satu

Vierailija

Kiitos Annalle hauskasta ja suorasukaisesta mielipiteestä. En ole juoppo enkä absolutisti,

siksipä juttu oli rehellinen kuvaus suomen "alkoholipolitiikasta"  T: Pirkko

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat