Sivut

Kommentit (25)

Vierailija

Sepä olisi hauskaa, jos Janna osallistuisi tuohon. Saisimme taas nähdä mielensäpahoittamista ja karkuteille lähtemistä...

Oikeesti hei. Tämä ohjelma palvelee vaan ja ainoastaan levy-yhtiöitä, niitä suurimpia siis. Saadaan tv-näkyvyyttä artisteille, jotka a) ovat painumassa unholaan tai b) eivät ole riittävän tunnettuja.

Täyttä kökköä koko ohjelma. 

Vierailija
Vierailija

Danny, Vicky Rosti, Lauri Tähkä, Chisu, JVG, Ilkka Alanko ja Tarja Turunen.

Muuten hyvä, mutta Ilkka Alanko on jo ollut mukana sarjassa!

Vierailija

Ei missään nimessä Jannaa! Tästä maasta löytyy kokeneempia ja taitavampia laulajia, jotka eivät ratsasta vanhempiensa maineella!

Antti Tuisku ehdottomasti, Lauri Tähkä,  Hector, Tarja Turunen,  Anna Eriksson, Olavi Uusivirta. 

Vierailija

Eini! Olavi Uusivirta! Samuli Putro! Näitä itse toivoisin!

Olen arvannut, että Hectoria pyydetään mukaan :) Hänellä on niin paljon kansan tuntemia hittejä usealta vuosikymmeneltä!

Terv. Musa forever

Vierailija

Martti Syrjä, Pate Mustajärvi (Pitkä Kuuma Kesä), Matti tai Teppo, Marion Rung (esim. 1970-luvun SAKSAN!!! suosio, El Bimbo, Hyvästi yö).

EI kai sentään ole tulossa Antti Tuisku, siis OIKEESTI! Kukaan nyt lueteltu ei ollut mielenkiintoinen, paitsi ehkä Maija Vilkkumaa. Luetellut nimet eivät mua sohvalla pidättele. Taitaa jäädä ohjelma syksyllä väliin.

Vierailija

Ismo Alanko oli sarjassa, ei Ilkka. Monet artistit välttelevät turhaa julkisuutta, joten siksi heitä ei saa muihinkaan ohjelmiin, paitsi uuden levyn ilmestyessä.

Vierailija

Jorma Kääriäinen, Jarkko Ahola, Arja Havakka, Anne Mattila, Johanna Kurkela, T.T Purontaka, tangokuningas Amadeus, Jukka Lampela, Eija Kantola

Ps. Arja Havakka on lady, jolta taittuu niin rock kuin herkät tulkinnat - rokkimimmi, jolla on upea ääni ja erityisen absoluuttinen musiikkikorva!!!!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat