Kommentit (5)

Vierailija

Olen aikasemminkin ja nyt katsonut VoF:n tallennuksesta.

Kelaan ohi kaikki höpinät ja katson vain laulut. Katsominen kestää n 15 min ja saan sen, minkä haluankin ilman artikkelissa mainuttuja asioita, jotka minulle eivät ole niin tärkeitä.Minua ei kiinnosta pätkääkään laulajien tastat (kenenkään laulajan) eikä valmentajien kommentitkaan.

Niin eri tavoin me taidamme ohjelmia seurata iste kukin.

Vierailija

The Voice of Finlandia en näe, mutta onneksi Saksan, Sveitsin ja UK:n. Viimeisessä on mukana ihana Tomppa Jones, Will.i.am, Ricky ja uutena Rita Ora. Hauskaa porukkaa ja heillä synkkaa hyvin keskenään. Saksan ohjelmassa taas hauskuuttaa mm. Samu Haber. Aika kuiva tv-ohjelma olisi ilman hauskoja kommentteja. Harmi sinänsä että monta hyvää laulajaa ei pääse siltikään jatkoon.

Vierailija

Hyvä ohjelma mutta:
Valmentajilta ainakin nyt livelähetyksissä koko ajan liikaa hymistelyä. Siis liiallista kehumista. Ei yhtään kritiikin sanaa. Kun kuntelee sitä kiittelyä ihmettelee, miten Suomessa voikin olla noin kovaa tasoa kisaamassa.
Sitten se somekommentaattori! Aikaisemmissa ohjelmissa joitain valittuja twiittejä näytettiin kuvaruudun alaosassa. Nyt on jostakin (varmaan jonkin ohjelmajohtajan sukulaisen täytyi päästä televisioon) ujutettu mukaan tyyppi räpläämään kännyään. Siinä katselijoiden edessä. Ja sitten (se puhuu!) se lukee yhden tai kaksi hymistystä siitä puhelimestaan! Mitä järkeä tässä on? Palauttakaa vaan ne twiitit kuvaruutuun, jos niitä kerran on pakko meille tv-katsojille tyrkyttää. Alas somepossut!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat