Kommentit (3)

Vierailija

Pätee ainakin minuun. Kun vaan olisi joskus aikoinaan saanut myöskin kunnollista terapiaa, ei pelkkiä lääkkeitä voisi masennukseni olla ohitettu. Nyt se on kroonistunut ja joskus pahenee, jolloin taas määrätään lisää lääkettä/nostetaan annostusta. Olen päättänyt, että kun pääsen eläkkeelle - siihen ei mene kauaa - en enää syö lääkkeitä. Ainakaan mielialalääkkeitä.

Tämä on siitäkin ikävä tauti, että vaikka eletään kuinka v. 2015, masennusta ei vieläkään pidetä oikeana sairautena. Ainakaan kaikki eivät pidä. Osa ihmisistä on ilmeisesti aika pinnallisia, heidän tunnemaailmansa on hyvinkin yksinkertainen. Olisi varmaan helpompaa niin.

Vierailija

Hei, onko sinun kilpirauhanen testattu ja kunnossa? Niin usein saa nykyään lukea että masennuslääkkeitä syötetään kilpparin vajaatoimintaan. Käy kokeissa jollet tiedä. Itse olin masennuksen partaalla, mutta en ole syönyt lääkkeitä, ja sitten menin vuositarkastukseen, ja kokeiden tullessa lääkäri haki omasta lääkekaapista pilleripurkin kilpparin vajaatoimintaan.. Oli nopeasta toimintaa; masennuksesta enkä väsymyksestä ole enää päivääkään kärsinyt.

Vierailija

Tästäkin tutkimuksesta nähdään, että ei lapsia kannata kasvattaa syyllistämällä. Vaikka se tuntuisikin helpolta keinolta saada lapsi tottelemaan. Toivottavasti en itse ollut kovin kamala marttyyriäiti, en uskalla kysyä aikuisilta lapsilta...

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat