Kommentit (3)

Vierailija

Täytyy kyllä ihmetellä että alkoholisoituneessa Suomessa kehutaan tällaisella asialla. Ja tehdään vielä juttu alkohilisoituneesta henkilöstä? Miksei kirjoiteta kuinka pajon suomalaisia kuolee alkoholin takia? Ai niin, mutta sehän on Suomessa tabu, eikä saa kirjoittaa pahasti tästä totuudesta! Ollaan vaan hiljaa ja hissutellaan, vaikka aamulla haistellaan työpaikan porukalla vanhan viinan lemua...!

Vierailija

Pekka Myllykoski on hyvä ja herkkä muusikko, jonka elämäntyölle toivoisi jatkoa. Mystinen Metsätyömies on loistava biisi. Paljon paranemista ja tsemppiä Pekalle ! Olet ansainnut uuden alun ja mahdollisuuden. Nansoissa mehulinjalla vähän aikaa, niin olo kohta ihan toinen.

Vierailija

Nanson mehulinjat ei kannusta pitkään raittiuteen.. Siinä menee enemmän kuin elämä. On tullut seurattua hiukan lähempää tätä "sairautta", vaikka se on itse aiheutettu. Olen ollut tukena ja turvana AA.ssa. Kyllä se aika räväytti omat silmät auki, ettei viinan kanssa ole leikkimistä.. ja oikeastaan hyvä niin. Kokemus oli onnekseni. Suosittelen auttamaan ystäviä, vaikka vain kuuntelemalla ja kannustamalla kävelemään se yhden päivän Alkon ohi.. Tämäkin oli eräälle hyvä pointti, kun ei itse huomannut.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat