Stockmann = alennusbluffi?

Vierailija

Ostin 23.12.2014 Helsingin keskustan Stockmannilta Sauson nahkakäsineet joululahjaksi tyttärelleni joka oli ne juuri huomannut. Käsineiden myyntihinta oli 84,90 ja myymälässä 20% alennuskampanja päällä. "Ne saa nyt alehintaan".
Kotona paketoidessani yllätyin, 84,90 hintatarra peitti toisen jossa luki 74,90.
Alempi voi toki olla ikivanha ja uusi 10e korkeampi hinta ollut voimassa jo pitempään, mene ja tiedä. Tai sitten - kuten itse epäilen - Stockmann on joksikin aikaa nostanut hinnan jotta tuote voidaan markkinoida 20% alennuksella. Ei tuolla erotuksella ole minulle rahana väliä. Mutta se on yksi asiakaskokemus lisää monien joukkoon miksi olen oppinut karttamaan Stockmannia.

Kommentit (2)

Vierailija

Olen törmännyt samaan Stokkan alennusmyynneissä ja Hulluilla paivillä. En osta enää mitään ko. kaupasta. Verkkokaupat palvelevat paremmin hinnoissa.

Vierailija

Itse olen huomannut aivan saman. Teenkin nykyisin lähes kaikki ostokset nettikaupoista. Hinnat ovat tosiaankin kohdillaan ja ero on huomattava. Viimeksi tilasin Spartoon nettikaupasta kahdet juoksutennarit hyvällä alennuksella.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat