Kommentit (1)

Vierailija

Nykyään on mahdollista entistä tarkemmin valita omalle kropalle sopivat sukkahousut. Onnekseni minulla riittää kun valitsen sukkahousujen koon yläkanttiin eli ostan numeroa suuremman koon. Sääriosan pituus riittää eikä vyötärönauha purista epämukavasti.

Ohuiden sukkahousujen kohdalla olen huomannut, että denierit eivät kerro ihan kaikkea. Kun mustiakin sukkahousuja yhä käytän, on helppo verrata peittävyyttä. Eri valmistajien sukkahousuissa on suuriakin eroja. 40 denierin sukkahousut voivat näyttää yhtä peittävältä kuin 60 denierin. Tai olla yhtä läpikuultavat kuin 20 denierin. Juuri mustien sukkahousujen kohdalla erot neuloksen tiheydessä näkyy selvimmin. Suosin kyllä mustan sijaan enemmän juuri viininpunaista tai tummansinistä ja muita tummia sävyjä.

Ihonvärisissä sukkahousuissa eri sävyjä riittää melkeinpä jokaiselle oma. Itse käytän mieluusti vähän tummempaa sävyä kuin oma ihonväri eli suntan on lähinnä mieleinen sävy. Ohuita ihonvärisiä sukkahousuja ei kukaan juuri edes huomaa kuitenkaan elleivät ole kiiltävät.

Ohuiden sukkahousujen rikkoontumista ei kyllä voi kokonaan välttää, vaikka käyttäisi laadukkaita merkkisukkahousuja. Minulla kuluu jo pelkästään ohuita sukkahousuja yli 20 paria vuodessa, vaikka jalat on hoidettu. Vahvikkeelliset sukkahousut tietysti kestävät useampia käyttökertoja.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat