Kommentit (8)

Vierailija

Hyggeilyä on harrastettu Suomessa jo vuosikausia. Joka toisen naisen FB-päivitys on ollut jo lokakuusta lähtien "kynttilät palavat, ystäviä, hyvää ruokaa, vilttejä" yms. söpöilyä.

Realisti

– Hyggen avulla tanskalaiset rakentavat rintaman nykymaailmaa vastaan ja toivovat voivansa palata aikaan, jolloin Tanska oli vain pienenpieni maa ja elämä vähemmän stressaavaa kuin nykyään

Tanska on kyllä nykyään se pienenpieni maa, mutta kyseessähän on vanha Euroopan suurvalta ja entinen vahva sotilasmahti.

Onnellinen

Terveisiä vaan täältä Tanskasta! 

Rakastan tätä hyggeä :) Olkoon vaan puppua tai mitä tahansa, mutta mukavampi täällä on hyggeillä kuin katsella Suomessa harmaita myttynaamoja keskellä pimeintä syksyä. Hyggeligt!

Ahdistava pimeys

Anteeksi nyt vaan, mutta mua jurppii noi jutut, että IHANAA kun tulee syksy ja talvi. Pimeys ei haittaa, kun voi sytyttää kynttilät palamaan ja laittaa villasukat jalkaan ja olla vaan fleecepeiton alla sohvalla. Se vasta masentaakin, jos koko talveksi jäät sohvalle makaamaan ja kynttilöitä polttamaan. Sitten ihmetellään, kun väsyttää koko ajan ja kiloja kertyy ja keväällä iskee kahta kauheempi masennus, kun pitäs taas laihduttaa talven aikana kertyneet kilot pois. Paras keino selättää masennus on lähteä iltaisin salille, jumppaan tai johonkin muuhun harrastukseen tai sitten reippaalle lenkille ulkoilmaan. Itse ainakin olisin varmaan jossain hullujen huoneella, jos aina jäisin vaan "hyggeilemään".

Ahdistava pimeys

Anteeksi nyt vaan, mutta mua jurppii noi jutut, että IHANAA kun tulee syksy ja talvi. Pimeys ei haittaa, kun voi sytyttää kynttilät palamaan ja laittaa villasukat jalkaan ja olla vaan fleecepeiton alla sohvalla. Se vasta masentaakin, jos koko talveksi jäät sohvalle makaamaan ja kynttilöitä polttamaan. Sitten ihmetellään, kun väsyttää koko ajan ja kiloja kertyy ja keväällä iskee kahta kauheempi masennus, kun pitäs taas laihduttaa talven aikana kertyneet kilot pois. Paras keino selättää masennus on lähteä iltaisin salille, jumppaan tai johonkin muuhun harrastukseen tai sitten reippaalle lenkille ulkoilmaan. Itse ainakin olisin varmaan jossain hullujen huoneella, jos aina jäisin vaan "hyggeilemään".

mirja-sisko

Voi että!! Tämä mummo on hyggeillyt jo vuosia varsinkin näin pimeään aikaan. Kiitos hygge, se pelastaa mummon huonolta omaltatunnolta. Ennen vähän häveten kerroin kysyjille, että olen vain löhöillyt, nyt voin ylpeänä kertoa,että minäpä hyggeilen. 

Hyvä minä, trendikäs mummo!!!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat