Kommentit (10)

Vierailija

No olipa taas kivoja, pikkutuhmia juttuja, sellaisia mitä naiset haluavat kuulla. Odotan sitä realistisempaa juttua tyyliin "Miehet tykkäävät panna sinua per*****n, eikä hieroa hunajaa ja kermavaahtoa erogeenisille alueille kaksi tuntia putkeen"... lol ;D

Vierailija

Ja jälleen Virpiltä varsinainen aivopierupöllähdys!  Sinä et tiedä mistä miehet pitää, joten please älä sepustele näitä omasta päästäsi vaan tee edes empiiristä tutkimusta, koska ne näyttävät jääneet tosi vähiin.
T. Tosi mies

Vierailija

Näitä seksiartikkeleita tursuaa joka suunnasta! Niitä julkaisevat mm. Ilta-shaibat ja naisten shaiba-lehdet aivan jatkuvalla syötöllä.Näin parannat petipuuhianne! Tätä mies/nainen/koira/kissa TODELLA haluaa! Kuinka saada uutta potkua sänkyleikkeihin! Tässä vinkit laimean seksin pelastamiseksi! 

Mä en muista koskaan nähneeni artikkelia rakkauden, kunnioituksen, kiintymyksen, läheisyyden enkä kumppanuuden tärkeydestä. Luulisi, että kun nämä em. asiat ovat kunnossa, on luontevampaa alkaa petipuuhiin. (Esim. yhteenkuuluvuuden tunne on yllättävän tärkeää.)

Jos seksielämä kuihtuu kokonaan pois, eikä pienen tauon jälkeenkään enää huvita, kannattaa asiaa alkaa työstämään kumppanin kanssa vaikkapa jossain terapiassa tai jossain. Seksuaalisuus asuu jokaisessa meissä -> yllä ihmiset himoavat ja osaavat paritella ilman jonkun nobody -toimittajan päästä revittyjä "vinkkejä".

Voiko parisuhdetta sanoa parisuhteeksi, jos toinen ei tiedä mitä kumppani haluaa?

Vierailija

Asian ydin on tuo, ja minua keski-ikäisenä naisena kovin ahdistaa kaikki se mitä mehen haluista tyrkytetään mediassa, puhekielen tasolla. Kun hämmennyn. Kaverini kun on oikeasti rakastunut minuun, ja ennenkaikkea haluaa läheisyyttä, suhteen pysyvyyttä, arkea- eli niitä aamupaloja yhdessä, ja muuta normitoimintaa.

Tuohon mediamyllyhoitoon rinnasraen olen sitten pohtinut, että mitä se seksi pitäisi olla oikeasti, kun pariskuntana olemme itse ihan tyytyväisiä- jopa onnellisia, jos noin voi sanoa. Emme ole olleet ikuisesti yhdessä, joten sekin vaikuttaa asiaan, mutta- enemmän se että vasta tällä ikää on löytynyt ihminen, joka, ja jota- voi, rakastaa ihan aidosti.

Ja tämä, tunnustuksena yhden arkisen päivän jälkeen, jos ever lukee, tunnistanee tekstin tavastani.

Vierailija

Onko suhteissa aitoa läheisyyttä ja mitä se edes on? Olen lukenut Alkuajatus-nimistä kirjaa, ja sitä voin suositella jokaiselle joka haluaa elämäänsä ja suhteeseensa aitoa sisältöä.

Vierailija

Niin muka pakko ottaa suihin yhyy ääh ei mitään blowjobejaaah 😞😩 haluuko miehet oikeesti aina sitä, semmosen en ainakaan suostu.

TV. Elämänkumppania haluava semi parikymppinen neitsyt nainen, joka lukee näitä juttuja tullakseen parhaimmaksi tyttöystävälle jollekin ikinä.

Vierailija

Kaikkialla sanotaan, että miehet vain haluavat suuseksiä...entä jos joskus myös kerrottaisiin, että siihen myös tarvitaan kondomi ettei sukupuolitaudit tartu? miksi siitä ei koskaan puhuta? Sitä paitsi kunnon mies pitää naisesta myös ilman sitä. Olen niin väsynyt näihin seksijuttuihin, naistenlehdet vain pahentavat seksistisiä arvoja ja naisten esineellistämistä. miten helvtissä nainen voi pitää kropastaan jos on pakko lukea tällaista kaikista miehen odotuksista, ja siitä että pitää tehdä niin ja näin, niin että joku edes kiinnostuisi sinusta....Aivan hirveätä. 

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat