Kommentit (4)

Vierailija

Itse en ole tarvinut Jutan firman palveluksia joten niistä en osaa sanoa, mutta pidän siitä henkilökuvasta jonka olen saanut hänestä kirjoitetuista jutuista, hänen iloisesta tyylistään ja siitä että hän tarttuu reippaasti toimeen ja uskaltaa yrittää. Suomi tarvitsee tämänkaltaisia ihmisiä valittajien vastapainoksi. Hyvä Jutta!

Vierailija

Samanlaisen käsityksen olen saanut minäkin Jutasta, TV:n perusteella ja nähtyäni hänet lavalla esitelmöimässä kuntoilu-tapahtumassa.  Itse en alkaisi mihinkään kovaan painonpudotus-rääkkiin, jossa tavoitteena on pudottaa niin ja niin monta kiloa. Käyn ahkerasti uimassa ja vesijuoksemassa, kun tykkään niistä liikuntamuodoista. Jonkin verran kuntosalilla käyn myös, mutta en tykkää jos joku komentaa. 

Jutan reipas ja vauhdikas esitystapa on mukavaa katsottavaa/kuunneltavaa; hyväntuulisuus tarttuu.

Vierailija

Jutasta voisi moni suomalainen nainen ottaa esimerkkiä. Positiivisuus, energisyys ja elämänhalu oikein hehkuu hänestä. Eikä hän koskaan mollaa ketään esim. dieettiohjelmissaan, vaan tukee ja kannustaa kaikkia. Hyvä Jutta!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat