Palvelu puhelimen päässä

Vierailija

Mietityttää eräiden matkanjärjestäjien käytäntö,jonka mukaan saa palvelua soittamalla tai tekstiviesteillä,jos hotellissa ei ole opaspalvelua.

Jokusen kerran olen joutunut soittamaan esim. tilaamaan retken.Puhelut menevät Suomen kautta ja näistä soitoista olen saanut mojovan laskun kotona.Toisinaan asia voi olla hyvinkin tärkeä,mutta asiakas on se joka maksaa viulut,jos kerran soittaa olisipa kyse vaikka huoneen vaihtamisesta parempaan tai jostain muusta puuttesta.Tämä ei mielestäni ole balanssissa valmismatka-palvelun kanssa.

Toinen ikävä asia on,että luottokorttitiedot luovutetaan oppaalle retkimaksun yhteydessä,usein nekin puhelimessa.Kuka takaa,ettei tiedot joudu ennen pitkää vääriin käsiin.Oppaatkin vaihtuu usein ja heillä on mahdollisuus "tallentaa"asiakkaiden korttitietoja.Kenties käyttää niitä jossain vaiheessa väärin. Hilpukka

Kommentit (0)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat