Kommentit (6)

Vierailija

Typerä kysymys! Totta kai pitää opetella puolustamaan itseään. Kouluissa liikuntatunneilla voisi tytöille aivan hyvin olla itsepuolustuksen alkeet (esim. miten pääset irti jos joku tarttuu kiinni yms. perusjuttuja), varmasti vähenisi raiskaukset ja pahoinpitelyt.

Vierailija
Vierailija

Typerä kysymys! Totta kai pitää opetella puolustamaan itseään. Kouluissa liikuntatunneilla voisi tytöille aivan hyvin olla itsepuolustuksen alkeet (esim. miten pääset irti jos joku tarttuu kiinni yms. perusjuttuja), varmasti vähenisi raiskaukset ja pahoinpitelyt.

niin... ja poijille kanssa... 

aseiden käyttöä...

onko maailma niin vaarallinen paikka 

että täällä puskaraiskarit ovat kaikille 

heikommilleen vaaraksi... 

eikös usein näitä raiskauksi tehä 

4 seinän sisällä tutun ihmisen toimesta... 

nopeat jalat... riskipaikkojen ja yöllä vaarallisten paikkojen välttely...

"naisilla on oikeus kulkea..." 

juu niin on ja miehillä... 

jos mies menee rähinöivään snakari jonoon

4:30... ja alkaa kaivaa satasia lompakosta...

ja herää ambulanssissa ei hänelle hirveästi 

sympatiaa heru... 

"urpo... mitäs menit.." 

sama jos viron reissulla tuli 

putsatuks... 

"minulla on oikeus..." 

kyllä... 

oikeus on myös ajaa ensin risteykseen...

jos toisella on kolmio...

mutta kannattaako se mopoautolla...

kun kolmion takaa tulee tukkirekka...

nim:minulla on oikeus...  

Vierailija

Ehdottomasti on hyvä opetella puolustamaan itseään ja läheisiään. Tämä pätee sekä miehiin että naisiin. Kaiken ikäisille, kokoisille ja kuntoisille sopii esim. Krav Maga (katso http://www.suomenkravmagaliitto.fi). Ainakin Espoossa ja Lohjalla on toimintaa myös junioreille n. 7 ikävuodesta ylöspäin (Krav Maga Junior -projekti).

Ei, minua ei raiskaa kukaan

Nämä puskaraiskaukset kohdistuvat juuri niihin suvaitsevaisimpiin nuoriin naisiin.

Kun keski-ikäinen suomalainen mies (jota ei kukaan taatusti raiskaa) yrittää puolustaa suomalaista naista, hänet haukutaan rasistiksi.

Valiltettavasti asiaintilan näin ollessa en puutu enää raiskauksiin, raiskasi kuka tahansa kenet tahansa.

Hoitakaa kuten parhaaksi näette. Itsepähän olette totuutenne valinneet.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat