Sivut

Kommentit (36)

Vierailija
Vierailija

"Hokasin" tulin Pulttiboisista kun ne poliisit aina hokasivat jotain ja se on nyt monen sanavarastossa.

Eipäs kun Team Ahmasta. 

Vierailija
Vierailija

"Hokasin" tulin Pulttiboisista kun ne poliisit aina hokasivat jotain ja se on nyt monen sanavarastossa.

No nythän mä vasta hokasinki, että se on muute Team Ahma eikä pulttibois.

Vierailija

Minulle eivät olleet tuttuja, muutamaa TV-ohjelmista kuulemiani lukuun ottamatta.

Tuo "Anteeks, luulin sua vanteeks" oli käytössä jo 1950-luvulla ainakin, muistan sen alakouluajoiltani.

Vierailija

"Tik-tak tik-tak, viri viri (tili tili), tööt tööt!" saatettiin sanoa jollekin typerälle tyypille ja tähän liittyi käsillä tehtävä koreografia (jonka muistan, mutta jota on hankala kirjoittaa). Tätä käytettiin ala-asteella 80-luvulla.

Vierailija

Meillä oli käytössä jutussa mainitun "Heti luuli kumihuuli" -sanonnan lisäksi myös "Heti usko kumirusko" ja "Heti arvas kumivarvas" (sama "Vierailija" kuin yllä)

ysärikasari

Voi että oon 96- lapsi mutta liekö kotona noita viljelty ku itelläki on yheksästä ensimmäisestä ainaki viisi ihan aktiivisessa käytössä ja lopussa luetelluista ainaki Annie Lennox ja pari muuta :D "Onko sillä jotain seksuaalista merkitystä?" on tarttunu kavereilta. Kyllä osa noista siis elää vieläkin ^^

Esa Tapanila

Hyvä jätkä kypärä ja prätkä
(Viivin??) Dyfät eli lukko toisten haukkumiselle, ks. Urbaanisanakirja
Stokis-Tukholma ( jo 70 luvulla)

Kaikkein paras oli kun mulla oli E.T. college pusero ostettu, ja jengi alko kutsua mua ET:ksi pilkaten, mutta ei se mua haitannut onhan nineni Esa Tapanila !

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat